Alla inlägg under augusti 2006

Av Sara - 3 augusti 2006 09:04

Jag gick ut i hallen,för att gå ut och röka och vad ser jag?!
Jo,där ligger minsann en av kattungarna på 7½ vecka och käkar på ett av hundens tuggben!
Knäppskal,säger jag bara! :-D

Av Sara - 3 augusti 2006 08:18

Har såå ont i magen idag!Hatar denna tarm-och magkatarr.och tror ni inte att vår husköpare ringde igår och skulle dra ut på det ännu mer...Nu var han orolig att hans fd sambo inte hade adressändrat än och om han då säljer sitt hus,gäller ju sambolagen och hon har rätt till hälften av pengarna för det,bla,bla...DRYG-GUBBE!!!Har nog aldrig mött en mer paranoid människa i mitt liv!Nu skulle han iallafall avvakta tills nästa vecka för att se om hon verkligen har ändrat allt och så skulle han höra av sig igen då...*PUH*

Av Sara - 2 augusti 2006 18:35

Har inte haft ork att göra ngt idag heller...Fattar inte varför man e så loj?!Det är väl vädret antar jag,+ höstdeppet...Nej,så jag orkade inte ringa på huset i dag heller.*Suck till mig själv*Får se om vår köpare hör av sig idag då.Han skulle göra det sa han,men han var ju sjuk,så han kanske inte orkar.Bara hoppas att han helt plötsligt inte får för sig att ändra sig om huset,men det tror jag faktiskt inte.Nu ska jag strax lägga pojkarna.Kim åker i säng tidigt ikväll,då han bara har haft sattyg för sig hela dagen.Nu sist fick han gå ut själv och leka.För det första klädde han inte ens på sig,utan gick ut i ett linne,kalsongerna och gympadojorna!Ungen är 6 år!Sen bröt han sönder sin tramp-traktor.Kev sov länge imorse och har inte sovit på hela dagen,tack och lov,så han lär nog somna "ovaggad"...Nu började han skrika efter R,som precis klev utanför dörren,för att åka och handla.Godnatt mina små liv,nu är det sussa...

Av Sara - 2 augusti 2006 13:07

Eller bråkig förresten...snarare odräglig!Fy,vad Kim håller på idag alltså.Riktigt dryg och elak mot Kev.from måndag,slipper man ju honom på dagtid iallafall.Då börjar han fritids.Bara man kan få nån jäkla ordning på fyrhjulingen ngn gng då,så jag kan köra in honom till byn varje morgon!ska ringa på ett hus i stan idag och höra vad det lägsta pris säljaren kan tänka sig är.Just nu ligger det upp mot 2000000kr och det är alldeles för mkt.det är helt nybyggt,men tomten är inte gjord och det finns inga som helst förrådsutrymmen,så man måste ju bygga till etc.möjligt att vi skulle kunna betala 1300000kr för det,men frågan är ju om han går så lågt.Huset har vart till salu länge nu och han har redan sänkt priset med 200000kr.Men alla verkar tycka att det är för mkt för det endå.annars brukar husen i den byn,gå på en gng.det är ju populäraste stället i hela stan att bo på och folk brukar heller inte tveka att betala riktiga fantasisummor för husen där...men vi får se vad som händer.annars väntar vi på ngt annat bara,men det känns ju inte kul att måste sätta sig i en lägenhet här ute isåfall...*Tvi vale*

Av Sara - 1 augusti 2006 09:21

Så R kom hem igår och ringde tillbaka till köparen av huset...Till mig har karln bara sagt,om målningen av taket,att han har en "arbetsskada",och bara har 1 ½ arm.bla,blaNu kom det fram att människan är höjdrädd! HA,HA!!!och det vågade han inte säga till mig.men hur som helst,så godtog han nu att vi inte ska måla taket,utan bara ta hit matjorden,på hans bekostnad.sen visade det sig oxå att han hade slängt ut sin kärring.de skulle köpa huset tillsammans,men nu skulle han köpa det själv och starta ett nytt liv här uppe...oj,oj,oj...det vågade han inte heller säga till mig.han skulle till läkaren idag iallafall och få medicin,eftersom han vart sjuk ett tag och sen ska han komma upp,så fort han orkar och skriva kontrakt.men vart tusan ska vi ta vägen egentligen?!!nu är det det som är problemet istället.men det är ju egentligen ett ganska angenämt problem just nu. ;-)nu ska jag kolla blocket och hemnet efter ett nytt boende!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

RSS

Translate

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards