Alla inlägg under januari 2011

Av Sara - 29 januari 2011 12:14

Hemma i Svedala igen då på både gott & ont.

Drygt att komma till kylan igen,men skönt att vara hemma i sitt eget.


& med min vanliga tur,mådde jag såklart inte tipp topp under resan heller,så jag låg ganska mkt.Men jag fick iallafall njuta av värmen...


Nu återgår man till vardagen igen och fortsätter bygga på företagslokalen.

Av Sara - 17 januari 2011 08:18

Here we come!


Om 3 dagar drar vi ner till Gran Canaria & det ska bli helt underbart!

Vi åker med Em,Jo & deras lille son.

Vi blir borta 1 vecka.

Nu är det bara att hålla tummarna för riktigt bra väder,så att det inte blir som när vi var på Mallorca förra året,då det var småkyligt hela veckan.

Men det är ju en helt annan värme på Gran Canaria,så det man får vara mest orolig för är ju regn.


Grannarna håller koll på huset & katten medans vi är borta,så det är ju oxå skönt.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

RSS

Translate

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards