Alla inlägg under maj 2006

Av Sara - 31 maj 2006 12:04

På fredag får jag besök av en granne och hans syster,som bodde här när de var små. De upplevde alltid ett stort obehag i huset och var säkra på att det spökade. För ett par månader sen hade de helt utan vidare börjat tala med varann om det här huset igen och det visade sig att alla fyra syskon fortfarande drömmer obehagliga drömmar om det.och deras drömmar handlar om samma saker. så nu när de såg annonsen på huset,kunde de inte låta bli,utan ringde mig o frågade om de kan få komma hit och känna av det. Eftersom även jag är fullt medveten om att det är något här,är ju deras besök helt ok för mig. så det ska bli spännande att höra vad de har att berätta om det och se om det händer något när de är här. som det lät på dem,är de rädda och tror att det är ngt elakt,men så känns det inte för mig. det är obehagligt,absolut det säger jag inget om,men jag tror inte att det är ngt ont. lite läskigt kan det ju vara när man ska gå upp för källartrappen t ex och det helt plötsligt känns som om ngn kommer bakom.då springer man! eller när jag är ensam hemma och sitter och tittar på tv i v-rummet och helt plötsligt mullrar det till i garaget under mig. och värst är det nog,när man står ute på tomten och det känns som om man har 1000 ögon på sig,både från huset och förrådshuset... men det här är det enda hus som jag endå kännt mig trygg i,så det kan ju inte vara ngt elakt som sagt.inte bara iallafall... vi ska ju sälja o flytta till stan nu och egentligen vill jag inte det,just pga att jag tycker så mkt om huset,men det är bäst för barnen etc. nej,men det ska bli väldigt spännande när de kommer på fredag iallafall...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

RSS

Translate

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards