Alla inlägg under december 2013

Av Sara - 13 december 2013 12:04

Nr 1 så ska det nu börjas packa för fullt, för NU har vi äntligen sålt huset!


Nytt bygge blir det såklart oxå,men vi dumpade planerna om Älvsbyhus & nu har vi istället köpt 6 st byggbaracker som vi ska bygga ihop till en villa på 134 m2.


Just nu håller vi på att mura upp grunden, men vi hoppas kunna flytta in till sommaren. Om allt går enligt planerna...


Tills vidare verkar det tyvärr som att vi måste bo hemma hos R's föräldrar i deras gäststuga på 50 m2. Inte kul med en 9 åring & en tonåring!  



F.ö är jag sjukskriven igen & både K & jag har fått diagnos EDS. Har ständiga smärtor & har dessutom problem med ischias. Riktigt otrevligt kan jag lova. Så nu håller jag på att testa ut en värkmedicin som inte förvärrar min IBS (Som jag oxå fått som diagnos nu)...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

RSS

Translate

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards