Alla inlägg under februari 2010

Av Sara - 16 februari 2010 08:52

Nu är det dags för den förberedande inskrivningen inför operationen på fredag.


Får förhoppningsvis äntligen veta vilken tid OP blir på fredag. åtminstone vilken tid jag ska infinna mig på avdelningen.


har fortfarande inte fått en tid för Kims operation... Så det dimper väl ner i brevlådan när som helst nu.


Ja,det blir väl killar kan hela helgen här hemma skulle jag tro.Tyvärr

Ingen tror att jag blir utskriven i helgen & de har väl säkert rätt.jag som vill HEM asap!

Hatar sjukhus!


& inte har vi fått hem den nya 4-hjulingen än heller.Hade ju hoppats att åtminstone hinna provköra den innan OP,men icke.

Man får väl isåfall hoppas att de ringer & säger att vi kan hämta den innan fredag då,men det känns lite långsökt att jag skulle ha sån tur...


Nej,nu ska jag slå en pling till styvmor.

Av Sara - 4 februari 2010 08:44

Nu har jag haft den här Smc EU 4-hjulingen i 3 vintrar & det blir lite tröttsamt i längden när batteriet laddar ur sig självt så fort det blir kallt.

Kan ju inte lika gärna ta Kev i handen & GÅ till dagis på morgnarna.Och till dagis måste han ju nu när jag har börjat på Treklövern.Går där Mån-ons.


Nej,så igår åkte jag och Robert till Bil & fritid i S-viken & beställde en -10 CF Moto "Black Edition" 500cc.

En riktig maskin!

Visserligen kräver den B-körkort,men jag kör ju bara inomskärs så...  

Jag har ju inget förarbevis för EU 4-hjulingen heller.  


Den nya är på ingång och kommer väl levereras inom 1-2 veckor,så nu ska den gamla säljas.

Det är ju en grym maskin & hade vi haft ett garage att ställa den i så den kom in från kylan,skulle jag aldrig sälja den alltså.


Men det ska bli skönt med en rejälare maskin som man kan köra hem ved med & t.o.m skotta gården med.

Det enda som tar emot är ju såklart att man måste ta ett lån på 50.000kr , men det är det faktiskt värt i slutändan.  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

RSS

Translate

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards