Alla inlägg under februari 2009

Av Sara - 19 februari 2009 16:09

Som jag gjorde tillägnad pappa.
På bilden är den inte läkt än,så det kommer fler bilder senare...

Av Sara - 19 februari 2009 16:01

Och jag ser verkligen inte fram emot det...
 
Pojkarna blir hämtade från skola/dagis av sin farbror Johan och får följa med honom till farmor och farfar.
Robert och jag åker ganska tidigt imorrn och vi får se om vi svänger in till syrran i Hudik först,innan vi åker till Ström.
Vill gärna träffa lilla Nova igen...
Syrran,ska följa med på begravningen på eftermiddagen sen oxå och det tycker jag är jättegulligt av henne.
hon har ju ingen anledning att gå,men gör det för min skull.
 
Börjar verkligen sjunka in att jag är ensam nu...
 
Det enda blodsband jag har kvar - förutom mina barn - är några halvsyskon.
Och den enda av dem jag fortfarande har kontakt med är just jenny,men eftersom hon bor i Hudik,träffas vi ju inte så mkt.
 
Försökte ta upp kontakten med Joanna igen i helgen och fick svar att hon oxå ville försöka reda ut saker och ting,men sen har jag inte hört mer,så jag vet inte...
Vi har inte talat med varann på nästan 4½ år och hon och jag hade alltid den bästa kontakten innan och dessutom bor hon oxå här i Gävle så...
 
Nåja,jag får väl bida min tid och se om hon hör av sig något mer.

Av Sara - 12 februari 2009 11:36

...Är det dags!
om 3½ timme ska jag in till tatueraren.
Robert var ju inne igår,men tyvärr hann den inte bli klar,så han ska tillbaka igen den 3/3.
men oj! så snygg den är redan nu.
har stora förhoppningar på min idag nu...

Av Sara - 11 februari 2009 08:46

Då får jag äntligen åka in till Custom Illusion och göra min minnestatuering...
 
Är lite avis på Robert som fick sin tid före mig,trots att jag bokade mycket tidigare.Kl 15 idag ska han in för sin sittning och kl 15 imorrn ska jag dit.
Längtar...

Av Sara - 11 februari 2009 08:45

Till kvällspersonalen på hjärtavd 8 den 25/1 för den vård & omtanke ni gav vår make/far Gösta Persson under hans sista timmar.

Stort tack till palliativa teamet,hemtjänsten samt distriktsköterskan för all er hjälp.

Ni är alla änglar.

Iris & Sara

Av Sara - 11 februari 2009 08:43

Så här blev pappas dödsannons...
Anledningen till att det står Missan under bilden av katten,är för att det var hans ögonsten.han älskade katter...

Av Sara - 6 februari 2009 17:31

Den 12  feb,dvs kommande torsdag,ska jag göra min första tatuering.
 
Jag bestämde motivet etc för länge sen,så allt sånt var klart när jag bokade tiden.
Jag ska gå till Custom Illusion här i Gävle och min tatuerare heter Anna.
Hon blev helt lyrisk när jag visade vad jag ville ha,eftersom hon älskar att göra "Old school" motiv.
 
Motivet är ett ankare med en gammal styrratt och ett rep ringlandes runt och igenom.
En banderoll går tvärsöver hela bilden och på den ska det givetvis stå Pappa...
 
I bakgrunden kommer den att bli vågor och hela tatueringen kommer att vara i färg.
Att den ska vara helt i färg gjorde henne ännu mer lyrisk.:-)
 
Idag var vi in dit igen,för Robert vill ju oxå göra en till tatuering.Han har en cool bild med oden som han ska ha på högra armen.
Min blir på samma ställe.
 
Han fick tid den 11 feb,så han får göra sin dagen före min.
 
kommer att lägga upp bilder på båda tatueringarna när de är gjorda.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

RSS

Translate

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards