Alla inlägg under maj 2011

Av Sara - 19 maj 2011 08:02

Mm, det var den stämpeln Kim fick i förrgår, så nu har han ADHD/Autism & rejäla inlärningssvårigheter samt väldigt låg intelligens, på gränsen till utvecklingsstörning.:-(


Men i och med Autism-diagnosen har han nu i alla fall rätt till LSS, så nu ska vi ansöka om bl.a en kontaktperson för honom.


Sen till lite gladare nyheter:


kev fyllde 7 år igår! Stora grabben...

Jag sa till honom att jag tyckte det var nyss som han låg & sparkade i min mage & nu har han blivit så här stor & ska börja skolan till hösten.

-Du vet vad det betyder va, sa jag.

-Vadå?, frågade han.

-Jo, att mamma börjar bli gammal!

Då skarattade han bara & sa att -nej mamma, du är inte alls gammal!

Gullunge! ;-)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

RSS

Translate

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards