Alla inlägg under augusti 2006

Av Sara - 16 augusti 2006 18:01

Lite nyfiken hur min omröstning kommer att sluta...Lade upp den idag och än så länge är det ju bara jag själv som röstat,men snart kommer det nog igång.det verkar ju bli mer och mer av varan smuggelgods i Sverige,om man säger så.

Av Sara - 16 augusti 2006 17:59

vem kan segla för utan vind?vem kan ro utan åror?vem kan skiljas från vännen sin,utan att fälla tårar?Jag kan segla för utan vind.Jag kan ro utan åror.Men ej skiljas från vännen min,utan att fälla tårar...*Vackert*

Av Sara - 16 augusti 2006 17:47

The NotebookA walk to rememberTop GunDansar med vargarPearl HarborAmerican PieLonesome Dove

Av Sara - 16 augusti 2006 17:43

ca 2½ dm blev det avklippt,så nu är man korthårig...Skönt endå faktiskt,trots att jag har sparat och försökt fått jättelångt hår i flera år.Nu var det ju baar att ge upp kände jag,eftersom kev jämt sliter och drar i det,så det går av på alla möjliga ställen.Har nyss duschat och bytt sängkläder etc,så nu kommer man väl att känna sig som en ny människa när man lägger sig i sängen ikväll.*mysigt*

Av Sara - 16 augusti 2006 12:51

inför allt med renovering etc på det nya huset.nu känns allt verkligen skitjobbigt och inte alls kul och spännande längre...och då har vi inte ens börjat än!fattar inte hur jag ska palla det här alltså,när det redan känns så tungt och deppigt...

Av Sara - 16 augusti 2006 12:41

Vad sinnig jag blir på allt!!! :-(Vår blivande granne är värsta paragraf-ryttare,så nu kan vi inte fixa med avloppet svart heller.då blir man ju anmäld direkt...så R har ringt från jobbet idag och försökt fått reda på hur man ska gå till väga.och det lär ju ta några veckor att fixa allt.det ska ju anlitas konsult,söka lov hos kommunen bla,bla...FAN!och vattenbrunnen vet jag inte hur det blir med.det var ju bara 30cm i den sist och en sån brunn kommer man inte långt med.så isåfall måste vi gräva nytt vatten oxå och det behövs det oxå lov för...Nyss ringde iallafall oxå Luleå-bon och sa att han kommer på måndag kväll och köper pumpen.så då blir vi av med den då,även om vi förlorar några tusenlappar på den.Var nyss ute och passade då på att ge pojkarna en varsin hårklippning oxå.så nu är de snygga igen. Ha,ha!

Av Sara - 16 augusti 2006 09:17

hår!Kev har slitit sönder det ännu mer på mig under sista tiden och jag har inte råd att gå till frissan,så det var bara att ställa sig i badrummet med en sax,som vanligt,och kapa på...Det blev drygt 1 dm,men jag borde ha tagit mer,så jag får nog klippa en gång till sen.men om det blir idag får vi se.Får se vad R säger när han kommer hem...hihi!Idag är det äntligen bättre väder igen,så senare ska jag och kidsen gå ut och ösa bort allt regnvatten ur sandlådan/dammen och sen ska vi provköra 4-hjulingen.

Av Sara - 15 augusti 2006 16:47

orkade inte ringa till den där drygskallen idag!slår vad om att han endå kommer att ringa upp oss så...Idag har jag sålt vagnen oxå! Ha,ha!Jag hade tom glömt av att jag hade en annons kvar ute på den.fick 800kr för den och det fick räcka tyckte jag.Huvudsaken jag blev av med den,så jag slapp ta med den i flytten.Har ju redan 3 vagnar endå...*Puh*en ringde en kvinna om annonsen på Diva.Hon hade redanen skogis/Bengal-blandis och ville ha en till,men hade inte sett någon.Så fick hon syn på min annons idag och ringde på stört.och gissa varifrån människan ringde?!Från Småland!!!snacka vara desperat efter en katt säger jag bara...Jag skulle aldrig åka så långt för en kattunge!Hon skulle tala med sin make och återkomma ikväll eller imorrn.De skulle till sthlm nästa helg och skulle åka hela vägen hit på en gng isåfall och hämta Diva.så vi får se vad som händer.hur som haver får jag nog säga till henne att om det ringer ngn annan under tiden och vill ha Diva,kan jag inte hålla henne,ifall att hon skulle ändra sig i sista stund.Först till kvarn.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

RSS

Translate

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards