Alla inlägg under april 2011

Av Sara - 21 april 2011 08:24

Här är man så virrig,så att jag inte ens har satt mig & bloggat om min företagsstart. 


Jodå, så nu är man äntligen igång.

Tyvärr är det ju alltid så att det tar någon månad innan folk riktigt hajar att man finns & ryktet börjar spridas,så jag har inte så där väldigt mkt hundar nu i början.

Än så länge har jag bara haft 3 st,men jag har börjat få en del bokningar fr.o.m maj. Lite trist är det ju så här i början när man är jättepeppad & allt är klart & man bara vill dra igång & köra 110% & så har man inga kunder...

Men jag vet ju att om någon månad,kommer jag att längta tillbaka till den här tiden,eftersom telefonen kommer att ringa oavbrutet & jag inte kommer att få göra annat än att jobba.  

Så trots att jag inte kan,så borde jag ju faktiskt försöka njuta av den här första "lata" tiden. 


Om knappt 1 månad fyller Kev 7 år.Tänk vad fort det går!

Våren är här & häggen håller som bäst på att slå ut & syrenhäcken står med stora gröna knoppar.HÄRLIGT


Vi har äntligen fått en tid till BUH igen för att göra den förkortade Asperger-utredningen på Kim. Så i början på maj är det dags.Så det är bara att hålla tummarna nu...

Vi har oxå varit till kirurgen & Kim sitter nu på väntelista för operation av sina utstående öron.Kommer att få en tid till hösten. 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

RSS

Translate

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards