Alla inlägg under juli 2006

Av Sara - 31 juli 2006 19:32

Nu ringde Boråsarna minsann och sa att de bestämt sig...de vill absolut ha vårt hus.Jag talade om för herrn att vi kan fixa hit matjorden,som han krävt,men inte måla taket.han grymtade,men har lärt sig vid det här laget att man inte kan hunsa mig.så han ville att R skulle ringa upp han sen,så han fick höra vad R har att säga om saken.Pyttsan,vilken fräckhet!nu är det ju bara så att tom R har satt stopp för deras dumma förslag och krav,så han kommer inte komma någonvart med honom heller.men det är ju inte ens säkert att de får köpa huset eftersom B kommer hit igen på torsdag och kollar en gng till och han är oxå väldigt intresserad.så om vi har tur kanske det rent utav blir lite höjning av priset igen då...skulle vara tacksamt,iom att vi sänkt det med 100 000kr.ja,men en köpare har vi ju iallafall då,så nu är det bara problemet vart tusan vi ska ta vägen någonstans?!!blir det en lägenhet här i byn? *NEEJJJ!!!*eller kan vi ha en chans att få ett hus nere i stan precis där vi vill ha?ja,det återstår ju att se...

Av Sara - 31 juli 2006 09:34

Blä!Nu jobbar R igen,men vi fick iallafall en mysstund igår kväll.Sen åt han för mkt gotta och låg spysjuk,resten av kvällen.*Skrattar*.Det är grått och trist ute igen,så det blir till att sitta inne idag med kidsen.Hade ju nästan hoppats få köra in fyrhjulingen lite idag,men det är ju bara att förglömma.*Vila i frid,lilla Fia...*

Av Sara - 30 juli 2006 19:46

Snabbt in,snabbt ut!R håller på lägga pojkarna nu och sen ska vi passa på att mysa lite,ensamma,så här på söndagskvällen,innan arbetsveckan börjar igen och vi knappt kommer att se till varann...Pappa och I var här en snabbis igår,för första gng på över 1 år!..Som vanligt fick jag ångestattacker så fort jag fick veta att de skulle komma och det var bara att proppa i sig stesolid...Det gick smärtlöst iallafall och pojkarna var ju överlyckliga över att få träffa morfar och "mormor".Fick lite landskapstavlor och en fin lampa,som de ropat in på aktion.Nej,nu ska jag gå och göra mig i ordning inför myskvällen...Hörs! :-D

Av Sara - 29 juli 2006 12:48

Här poppas nu Return...Deppet hänger över en och man vet inte vad man ska göra,för att någonsin få det att vända.Vilket åskväder det var igår kväll.Och jag som är livrädd för åska! :-(Idag är det grått och trist och smärtan i axeln sitter fortfarande i och inget av dessa två,hjälper ju direkt humöret till det bättre.

Av Sara - 28 juli 2006 12:22

Nu får man ha R hemma i två dagar iallafall.Om inte chefen ringer och säger åt honom att han har ett akutjobb vill säga...Lika hängig idag med och det sitter fortfarande kvar i huvudet oxå,fast inte lika,tack och lov.orkar inte ens skriva ngt mer just nu...

Av Sara - 27 juli 2006 11:06

Känner att idag är en "funderar-dag".tänker på barndomen och önskar att jag inte hade så mkt minnen kvar av den...Allt svek.Allt hat.Död...Incest.Misshandel.Övergrepp av olika slag.Mobbing.Ett oälskat barn,det var vad jag var...Ett litet yngel,som tydligen inte var värd ett uns av kärlek eller omvårdnad.-Titta på S! Henne kan vi slå till marken och sedan sparka och spotta på henne när hon ligger ner!Hur F*N beter sig folk i samhället egentligen?!!Hur tänker de..?Jag skulle aldrig medvetet trycka ner en annan människa på ngt vis.Tänk om alla mina demoner kunde se mig idag...Se hur jag har blivit pga vad de gjort mot mig.Undrar om de ens skulle bry sig?Om de skulle ångra sitt beteende,eller om de bara skulle slå det ifrån sig och neka till "brotten"..?Om jag någonsin skulle komma på mina söner med att mobba ett annat barn,skulle jag bli tvärtokig!De skulle verkligen få ångra sig och rätt ut få be om ursäkt till den drabbade och dennes föräldrar.Och om någon,någonsin skulle våga röra mina barn...oj,oj!Tänker ofta på sådana scenarion.Ser mitt liv,utspelas mot mina barn och då vill man bara ta dem i famnen och hålla dem hårt.jag ska aldrig vända ryggen till mina barn!de ska kunna komma till mig,vad det än handlar om och veta att mamma kommer att göra allt hon kan för att göra det bättre.Älskade,oskyldiga små änglar...Mamma älskar er mer än ni någonsin kan förstå!

Av Sara - 27 juli 2006 10:23

Vet inte vad som försigår i min kropp just nu...Förutom flyttångest,smärtor och allmänt depp,känns det som om en tidig höstdepression är på G.*Jippie*:-(Men vem har sagt att livet är en dans på rosor...R kom inte hem förrän framåt 22.30 igår.Skulle få massage för mitt onda,men det blev typ bara 1 minut,sen vaknade kev och jag var tvungen att gå till honom.Men han vägrade somna om,så han fick komma över till oss istället.Så det blev ingen vidare sömn inatt heller...Imorse klev R upp kl. 5.00,i vanlig ordning.kim satte igång och skrika som en liten bebis,för att han ville titta på tecknat,fast R sa åt honom att det inte hade börjat än,för det var för tidigt. Drygunge!Så där låg jag och lyssnade på hans fjantande och rätt som det var,väcktes såklart oxå kev!det blev ju full rulle och gråt från ännu ett håll...Så jag fick kämpa med honom och Maja på övervåningen i 3 timmar,för att få lite mer vila,innan jag till slut gav upp och klev ur sängen...Snacka om att kim fick utskällning när jag kom ner!Och han bara spelade dum som vanligt...*Suck*Trotsiga unge!!!Huvudvärken sitter kvar,men är inte lika jäklig idag.(Inte än iallafall).Om den håller sig i schakt,ska jag ta mig ngn öl senare.E så sugen på nån folka nu...

Av Sara - 26 juli 2006 13:08

att jag har lika ont idag oxå! :-(Det här är inte roligt alls,kan jag tala om...har suttit framför Lilo & Stitch 2,med värmekudden hela förmiddagen.Igår kom R hem från jobbet vid 21.30 och ikväll skulle han bli ännu senare troligtvis...kev vaknade när R kom hem igår,så då var det slut på lugnet.nejdå,men det hade varit skönt om han legat kvar o sovit,istället för att komma ner till oss och slumrat på mig.Bävar för att måste ställa mig vid spisen och laga mat snart,med denna skallebank.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

RSS

Translate

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards