Alla inlägg under mars 2009

Av Sara - 18 mars 2009 10:27

Då var det roliga över...
Fick den sista boken i Twilight-serien i förrgår och igår f.m var den utläst.
 
Vad gör man nu då?! He,he!

Av Sara - 14 mars 2009 09:58

Då var den första tatueringen helt kla.Var in igår eftermiddag och lade lite annan färg i banderollen.(Bild kommer senare)
 
Om 12 dagar är det dags att börja på nästa...*Längtar*

Av Sara - 4 mars 2009 08:00

Och det känns faktiskt mest bra.
 
Hade en dust med svärmor igår och jag bestämde mig för att det fick vara nog!
Så nu arbetstränar jag inte längre på hundpensionatet,utan håller istället på att kolla underlag för att starta eget kattpensionat + en liten hundavdelning för ca 3-4 dagishundar.
 
Hoppas att det funkar och kan gå igenom bara.
 
Under tiden måste jag väl säkert dock hitta en ny praktikplats för arbetsträning,för att försäkringskassan ska bli nöjd.
Funderar starkt på att kolla med vår veterinärklinik.
Det skulle vara skitkul att få vara hos dem ett tag + att det innebär kontakter och en liten merit.

Av Sara - 3 mars 2009 15:09

Var med Robert till tatueraren idag.(Han är fortfarande kvar,men jag måste åka hem till hundarna)
 
Bokade först en ny tid till den 13 mars för att fylla i den nu läkta minnestatueringen och ändra lite färger i den.
Sen bokade jag ännu en tid hos tjejen som gör Roberts gadd nu.Så ÄNTLIGEN ska jag få täcka över min bränskada som jag levt med och hatat sen jag var 3 år!
 
och det kommer att bli en stor tatuering,då hon tyckte det skulle se konstigt ut om man bara gjorde den över själva skadan som sitter precis runt mitten av armen,så det blir nästan en helarmstatuering.
Motivet blir en stor,svart drake som slingrar sig kring några klarröda rosor.
 
Längtar så till den 26 mars!!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

RSS

Translate

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards