Alla inlägg under december 2008

Av Sara - 24 december 2008 10:54

och det är så trist.
 
Grabbarna är iallafall överlyckliga,för de har fått sitt efterlängtade Wii! Ha,ha!
 
Självklart jobbar man ju idag oxå som alltid,men eftersom vi sagt ifrån det mesta ,är det bara ett fåtal hundar och på eftermiddagen går det snabbt att gå av dem,då de flesta kan gå ut i sina rastgårdar.
 
Längtar definitift efter julmaten nu kan jag lova.
Frågade svärmor om jag skulle ta med mig köttbullar eller inte,när vi gick imorse,och tur var väl det,för de hade bara tänkt bjuda på köp-köttbullar!  Blä!!!
 
På jul SKA det vara hemmagjorda köttbullar,annars kan det likaväl vara.
Ska det va,ska det va,annars kan det va!
 
R blev nog glad över sin julklapp oxå.
En termosbryggare,som han tjatat att han vill ha,bara det att vi inte hittat någon i vettig storlek.Men jag hittade en på 1,2 L från Philips.
 
 
kl 13 ska vi upp till svärföräldrarna och då ska jag börja med att gå av hundarna på pensionatet och sen är det dags att börja med julmaten.Vi tar den lite tidigare i år och tycker jag är bra.
 
Ska bli spännande att se vad min klapp innehåller...
R har varit så väldigt hemlighetsfull så...

Av Sara - 17 december 2008 18:23

Fick nys om denna film redan i våras och lade då in en påminnelse på datorn om när den skulle bli bioaktuell i USA.
 
Så fort den kom ut på bio där,var jag snabb på att se till att jag fick kolla på den och det snabbt!
 
och den var underbar!
 
den var så bra att jag,direkt efter att ha sett den,satte mig vid datan och betällde den andra boken i serien.
Sen såg jag filmen en gång till..! He,he.
 
Efter att ha börjat läsa den andra boken -"När jag hör din röst" - gick jag återigen till datan och betällde genast hem den tredje boken - "Ljudet av ditt hjärta" och den har jag precis börjat läsa.
 
Problemet nu är ju bara att den fjärde och (troligtvis) den sista boken inte kommer ut med svensk översättning förrän i mars -09.
tror inte att jag kan vänta så länge,så jag får nog läsa den på engelska först då.:-D
 
Nu går jag och läser vidare.Bye,bye

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

RSS

Translate

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards