Alla inlägg under oktober 2012

Av Sara - 25 oktober 2012 10:57

Imorse var det - 5 grader när jag klev upp. Brrr!


Annars då?


Tja,vad säger man... Intet nytt under solen..!


Bygglovet blev ju äntligen klart till slut,på dagen 1 år efter att vi ansökt om det.


Men tyvärr har inget annat blivit klart...

I den här byn går normalt husen som smör i solsken vid försäljning,men bara för att vi ska sälja, är det såklart tvärnit!


F.ö har jag bestämt mig för att lägga ner Hundpensionatet... Jag orkar helt enkelt inte med det här längre!

Ända sen jag startade verksamheten har allt i mitt/vårt liv gått åt pipsvängen. Om inte jag startat företaget hade vi inte suttit i den här sitsen med att måste flytta idag...



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

RSS

Translate

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards