Alla inlägg under november 2006

Av Sara - 19 november 2006 11:22

Igår kom äntligen min lilla 3:e katt "Skrålan",när vi kom till huset.de andra två hade vi ju redan tagit ner till stugan där vi bor temporärt nu,pga att jag tyckte så synd om dem och inte tyckte att de skulle behöva bo ute i ladan vid huset längre,eftersom det verkar dröja lite längre än vi trott innan vi kan flytta in i huset.stackars skrållan hade en enorm knöl rakt över ryggraden och hade ont.hon åt som en häst och vi tog med henne till stugan.hon bara sov i flera timmar och ville inte riktigt röra sig...på kvällen,efter att vi lagt pojkarna gick hon stapplande in i köket och jag gick efter.hon satte sig och drack vatten och helt plötsligt började det rinna ur ryggen på henne...jag tittade och petade till och då bara forsade det ut var,blod och märg!det var fruktansvärt och jag satt och torkade och klämde ut mer under säkert 30 min.hon skrek av smärta och sedan lade hon sig ner och vägrade röra sig mer.då kände jag att det var obarmhärtigt att låta henne plågas vidare och sa åt R att åka till huset och hämta bössan...så min lilla skrållan är nu i himmelen med alla våra andra bortgågna djur och hon slipper plågas mer...på pappa har de hittat ngt i lungan och han ska tillbaka på tisdag och göra en ny biopsi.det kan vara cancer eller emfysem.sen ska han tillbaka igen i dec för en hjärnröntgen...det känns som att allt bara börjar rasa samman i livet nu...

Av Sara - 14 november 2006 15:51

Har iallafall fått koppla in datan i svärföräldrarnas hus,så man kan hålla lite koll på bankkontona etc.vi bor ju i deras gäststuga ute på gården nu.inte kul att bo 4 personer på ca 40m2.pappa ligger på sjukhuset här för vätska i lungan och de har tagit en massa prover,som vi fortfarande inte fått svar ang.sen ska han tillbaka hiot ner igen i dec för en datortomografi,eftersom jag fick veta i förrgår,att han har haft epilepsi-liknande kramper två nätter för ett tag sedan och bet sönder hela tungan.de gjorde ett EEG,men det visade inget...det börjar bli så mkt med honom nu och herregud,gubben är ju 71 år!just nu känns det som att allt bara rasar runt mig och jag är djupt deprimerad...skriver igen när jag kan och orkar...nu är allt bara svart... :-(

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

RSS

Translate

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards