Alla inlägg under juli 2011

Av Sara - 22 juli 2011 11:24

Helt plötsligt skrämmer jag mig själv...


Jag har haft det jättejobbigt på sistone med bisarra incidenter etc,men det är inte som att hela mitt liv inte har varit en enda stor bisarr historia.


Så varför mår jag helt plötsligt så otroligt dåligt NU?!!


Jag kan komma på mig själv med att fundera över hur många tabletter jag måste ta av mina olika mediciner för att få slut på mitt elände..!

& när jag väl får grepp om tankarna,blir jag livrädd & fattar inte varifrån de kommer.


I tonåren var jag en av alla de som skär sig själva för att döva smärtan i själen genom att tillfoga fysisk smärta istället. & nu får jag hela tiden kämpa emot känslan av behovet att göra det igen...


Varför är det så här??!


Jag kan definitivt säga att det bara är pga min yngste son som jag fortfarande finns här...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

RSS

Translate

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards