Alla inlägg under mars 2011

Av Sara - 22 mars 2011 09:22

Men nu har VI fått nog..!

Eller snarare JAG.

Inte kul när man ser att maken är på väg in i väggen för att han prompt ska bygga upp MITT företag.


Så nu har jag sagt ifrån & igår ringde jag efter en snickare.

Tyckte ju att jag hade sån tur som fick napp på första samtalet & chefen skulle skicka hit en kille idag redan!


Men tyvärr fick han förhinder & nu verkar det som att han inte ens kommer denna vecka...

Så min tur tog slut lika fort som den kom. 


Nu är det iallafall inte så mkt kvar att göra där ute,så när snickarn väl kommer,tar det nog inte många dagar för honom att göra klart allt & sen kan jag äntligen börja inreda.  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

RSS

Translate

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards