Alla inlägg under augusti 2006

Av Sara - 21 augusti 2006 11:57

Ringde idag till säljaren av vårt nya hus och bad om att få skriva tidigare,så att vi kan få ut lånet för renovering och det gick bra.vi bestämde inget datum,då hennes sambo ska till läkaren på onsdag och därför skulle hon höra av sig på onsdag kväll om när de kan komma upp.men runt mitten av sept blir det.vi får iallafall göra precis vad vi vill i huset så länge och det är ju jätteskönt.

Av Sara - 18 augusti 2006 14:31

Bara 3 år kvar tills du blir 30 år gammal vännen...Hi,hi!Ja,ja...nog för att jag oxå fyller 27,exakt 3 veckor senare,men jag bryr mig inte i att jag blir äldre.

Av Sara - 18 augusti 2006 14:30

Hon flyttade alldeles nyss till en familj i Knivsta.Nu är det bara de 4 mindre som ska flytta sen,men det är inte aktuellt förrän i början av september.

Av Sara - 18 augusti 2006 11:35

tyckte inte alls att vårt nya nummer var nå bra.det var så krångligt.vi fick ju inte välja heller,som man brukar få göra,så jag ringde nyss upp Telia och bad att få ett annat enklare endå.jodå,det gick bra nu sörrö.men grinig blev tanten för att hon var tvungen att göra om hela beställningen igen.men det kan de gott ha.He,heikväll blir det nog åka till stugan och ta någon öl med vännerna som hyr den av oss.e så jäkla ölsugen nu alltså...

Av Sara - 18 augusti 2006 10:33

Nyss ringde en Göteborgare och frågade om pumpen.Först sa jag att den är såld och vi lade på.sen kom jag ju på mig själv och ringde upp honom igen och sa att om han kommer med ett bättre bud,så får han ta den istället för karln från luleå.han sa att han nog,ganska definitivt,skulle bjuda högre och skulle höra av sig igen,så fort han kollat när han kan få lös pengarna från banken etc.så tji för luleå isåfall! HA,HA!!!

Av Sara - 17 augusti 2006 19:21

...det är nu alltså.känner mig helt matt och orkeslös.sitter och väntar på att R ska komma hem nu,men det blir nog inte än på minst 1 timme har jag en känsla av...Borde lägga ungarna nu,men orkar inte än,så de får vara vakna ett tag till och det har ju inte de något emot direkt.har suttit och letat kök på blocket hela dagen nu och det finns ju sååå många fina och billiga,men det ska ju passa i måtten oxå...

Av Sara - 17 augusti 2006 14:11

Fy,vad jag fick ont i magen nu...R ringde nyss och hade talat med kommunen om lov för att gräva VA.De hade nu svarat att de var väldigt restriktiva,trots att fastigheten funnits så länge!!!Så,med andra ord,beviljar de inte att vi gräver ner en 3-kammarbrunn för avloppet!Så R fick numret till någon vattengubbe,som talade om att det inte är helt omöjligt att vi skulle kunna koppla på oss på det kommunala nätet för VA.men kommunen håller ju på utreda möjligheterna för att dra det kommunala längre in i just den byn och den utredningen har pågått i något år nu,eller så och lär ju inte bli klar i första taget...så även om vi söker för att få kommunalt VA,sa han att det säkert blir en speciell utredning för det endå och att det blir höga kostnader,eftersom det inte finns något tillgängligt VA på just den vägen.Så man kan väl säga,att vi inte kommer att ha vatten och avlopp förrän tidigast nästa år!!!OM vi har tur alltså!så...här har man köpt ett nytt hus,man har två små barn och är då väldigt beroende av VA.Vi kommer ju inte att kunna bo där om vi inte får in det alltså...och även OM vi får in det skapligt snabbt så måste vi ju ta ännu mer lån och det vet vi inte ens om vi får för banken...snacka om att sitta på pottkanten!Humöret är i bott just nu och konstigt vore väl annars...

Av Sara - 16 augusti 2006 18:19

En familj sitter runt middagsbordet och sonen frågar om han kan få ställa en fråga. Pappan svarar. "Ja visst, fråga på bara" Den unga mannen frågar sin pappa, "Pappa, hur många olika typer av bröst finns det?" Pappan blir lite förvånad, men svarar, "Jo min son, det finns tre sorters bröst. I 20-års åldern har kvinnan bröst som är som meloner, runda och fasta. Runt 30 - 40 Års åldern är brösten som päron, fortfarande fina men lite hängiga. Efter femtio, blir brösten som lökar. "Lökar?" "Ja, när du ser dem, får de dig att börja gråta" Detta utlägg fick både modern och dottern att se rött, så dottern frågar. "Kan jag ställa en personlig fråga? Mamma, hur många typer av penisar finns det? Mamman blir lite förvånad, men ler, tittar på sin man och svarar. "Jo min dotter, en man går igenom tre faser. I 20-års åldern är en mans penis som en ek, ståtlig och hård. Runt 30 - 40 års åldern är penisen som en björk, flexibel men pålitlig. Efter femtio blir penisen som en julgran." "Julgran?" "Ja, död från roten och kulorna hänger där bara som dekoration."

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

RSS

Translate

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards