Alla inlägg under mars 2010

Av Sara - 3 mars 2010 12:27

Jodå,jag lever fortfarande!   


Rullades ner till Operation på fredagen kl 8.15


På söndag f.m var jag så less på allt och alla på sjukan,så då åkte jag hem.

Det fick jag visserligen lida pin för...

Det var tyvärr inte så att man fick lite starkare värktabl utskrivna,nej,det är meningen att man ska klara sig med vanliga Ipren och Alvedon som man köper receptfritt.

Så jag har lidit en hel del kan jag tala om.

Men för några dagar sen kunde jag äntligen bända mig själv ur soffan och komma på benen igen.


Det är ju inte så att jag inte har ont längre.Det har jag kan jag lova!

Men jag är åtminstone inte liggande 24-7 och det är huvudsaken.

Sen är man ju envis och ställer till det för sig själv oxå,genom att bära in ved & städa t ex.

Det där med att inte lyfta tungt,eller överanstränga mig är något jag inte riktigt tar till mig kan jag erkänna.   


Robert var ledig förra veckan & tog hand om mig.Min älskling...

Denna vecka är det ju sportlov så jag behöver ju inte ha dåligt samvete över att inte kunna skjutsa grabbarna till skola/dagis iallafall.

Men JEEES vad de driver mig till vansinne!

De för sånt liv hela dagarna och lyssnar inte för 5 öre när jag säger till dem...


I förrgår fick vi förresten hem nya 4-hjulingen oxå.

Den andra står osåld fortfarande,men det borde man ju förstått med tanke på vädret här utanför.

Snön bara fortsätter att falla!

Robert har jobbat både nätter och dagar den här veckan.Tycker så synd om honom...


Apropå nya 4-hjulingen ja...

Det är ju något trist när man ser den stå där ute och jag inte ens får provköra den än på ett bra tag.Suck   


På måndag är det dags för skola igen för Kim & det slutar nog med att han får gå till skolan den veckan medans Kev får vara hemma - & driva mig till ännu mer vansinne - en till vecka.

Känner inte att jag kommer att kunna grensla sadeln än och jag tror inte att det är så bra att sitta och skumpa på en 4-hjuling redan heller.


Man ska ju ta det lugnt i 4 veckor efter OP,men är jag hemma nästa vecka,har jag vilat i 3 veckor och det får banne mig räcka  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

RSS

Translate

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards