Alla inlägg under februari 2011

Av Sara - 12 februari 2011 09:03

Sitter nu nervöst & håller koll på trafikverkets hemsida & bara hoppas att deras tåg inte blir inställt.

SJ-tåget ner hit har nyss stämplats som inställt,men det går ju ända ner till Sthlm,så det kan ju bero på det.


9.33 ska tåget avgå från Hudik,så jag håller tummarna.


jag & andra syster Jo, ska möta dem på tågstationen här i Gävle kl 10.55

Längtar!

Det är ju flera månader sedan vi sågs nu.

N har fortfarande inte fått sin julklapp heller,så den tar jag med mig in till stan.

En liten Hello Kitty docka,som är menad att användas till natten.Den blir som en liten nattlampa när man trycker på den samt att den spelar lugn musik.


Nä,nu ska jag kolla på trafikverket.se igen...  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

RSS

Translate

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards