Alla inlägg under september 2006

Av Sara - 8 september 2006 12:35

1 unge flyttar idag,men ingen har hört av sig om de andra 3 och det har jag aldrig varit med om.hoppas bara att de är borta innan vi ska flytta.idag åker kim till stödis.han skulle på friluftsdag med skolan idag,men när vi skulle åka imorse,startade inte 4-hjulingen igen!blev så förbannad och kim blev ju helt förstörd.så han fick vara hemma stackarn...ikväll när kattungen är hämtad och vi lämnat kim,åker vi ner till stan och köper tapeter etc till sovrummet.

Av Sara - 7 september 2006 14:24

det var inte kul att åka 4-hjulingen och hämta kim på skolan nu,kan jag tala om.fy tusan alltså!snacka om att vi blöev som 3 blöta katter.fick hålla för ansiktet på kev både dit och hem.och trots r's regnrock,blev jag dyblöt.rocken var blöt på insidan när vi kom hem nu.är iskall i hela kroppen kan jag tala om.ska snart krypa upp i soffan framför tv:n och värma upp mig.imorrn ska kim till stödis igen,så vi får helgen ifred.lugn och ro...

Av Sara - 7 september 2006 09:30

imorse var det inte alls kul att kliva ur sängen...och inte gjorde det saken bättre av att kev inte ville vakna,utan låg fint kvar och sussade när jag gick ner.regnet föll när vi skulle åka,så det var bara att bylta på kidsen de nya regnställen och jag fick ta r's superlånga jakt-regnkappa.imorrn flyttar första kattungen,men ingen har hört av sig på det övriga än.men annonsen kom ut i tidningen igår och då var det fullt av andra kattannonser,så man får hoppas att det inte är fullt så många idag och imorrn,då annonsen oxå är synlig i tidningen.

Av Sara - 6 september 2006 19:38

Nu har jag och Maja varit ute på en prommis.vad skönt det var att komma ut en stund,medans r lägger kev...men Maja var måttligt rädd för alla timmerbilar som blåste förbi och då tänkte jag bara på hur skönt det blir när vi flyttat.där är det lugn och ro.ngn bil som far på grusvägarna,men annars är det bara kossorna och hästarna som strosar omkring.snacka skillnad motför här...det ska bli helt underbart.gud,vad jag vill flytta in NU! :-D

Av Sara - 6 september 2006 17:53

Hi,hi,hi...var in på youtube.com idag och hittade en svensk filmsnutt."Sagan om de bannlysta".shit,vad rolig den var alltså.en dubbning av "Sagan om ringen"

Av Sara - 6 september 2006 17:51

nu kom de där stackars satarna och ringde på dörren igen...- vill du köpa jultidningar?suck!som att man inte redan har ångest inför den kommande årstiden...

Av Sara - 6 september 2006 12:02

det blev ett blankt NEJ! från kommunen om det kommunala VA.jag som så gärna hellre ville ha det.men,mendå blir det egen brunn och infiltration istället då.om några veckor kan r börja gräva och ska beställa 3-kammarbrunn nu.

Av Sara - 6 september 2006 08:50

och målade klart i sovrummet.det behövs bara en strykning till på taket och det gör vi på fredag,efter att vi vart och köpt tapeter på Flugger.så på lördag ska jag taetsera det rummet och på söndag lägger r golvet där.sen är oxå det rummet klart och det gick ju såå mkt fortare än v-rummet.sen är det bara att börja med köket...ska riva ut diskbänk och vedspis etc.r ska bryta upp golvspånet som är vattenskadat och lägga nytt.sen läggs nytt golv ovanpå det,medans jag målar halvpanelen,taket,lister,spiskåpan och tapetserar.efter det ska vi köpa kyl,frys,spis och diskmaskin och sätta in och det ska kaklas över spisen och sen är det bara att vänta på att nya köket kommer,så vi kan börja sätta in det.det skulle preliminärt komma v.38vi ska oxå åka och välja ut kakel och klinkers till badrummet,så det är klart,tills kakelsättaren kommer och tittar och planerar badrummet.om vi bara kunde få svar om VA ngn gng oxå!r ringde kommungubben igår,men han svarade inte,så han ska ringa idag igen,men han får väl säkert inte tag i honom nu heller,av ngn dum anledning...*suck!*

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

RSS

Translate

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards