Alla inlägg under september 2006

Av Sara - 15 september 2006 08:06

om man kunde bli frisk igen då!det blir ännu en dag med nyponsoppa och evigt hostande...tack och lov har r så mkt att göra på jobbet idag,så vi har inte tid att åka ner till huset ikväll.(det lät ju snällt mot stackars r,som får jobba ihjäl sig...)men imorrn ska vi ju ner och jag har verkligen ingen lust att bara sitta som ett kolli och titta på när han jobbar,så sjuk eller inte,får man väl försöka ta sig i kragen och göra sin beskärda del i helgens renovering.hur jag nu ska palla det..?!

Av Sara - 14 september 2006 18:44

den gamla omröstningen,eftersom bara två stycken hade röstat än så länge.ger mig istället in i ett av mina favoritämnen och det ska bli spännande att se vad resultatet blir...

Av Sara - 14 september 2006 18:39

Nu har jag kokat en liter nyponsoppa...det blir min mat för idag.fy,vad jag mår piss alltså!svettas och det värker i hela kroppen...och imorrn ska man ner till huset igen då troligtvis.bläingen ångest alls,närå! :-(

Av Sara - 14 september 2006 13:07

No problem.behöver inte kolla upp innan jag shoppar på nätet,då jag bara shoppar av välkända butiker.men tack endå.:-)

Av Sara - 14 september 2006 13:01

Fy,vad jag hatar att vara sjuk.känner mig så ämlig...det sprutar ur näsan,man nyser och idag har den trevliga slemhostan kommit oxå!hostar så jag nästan kräks...hur ska det här gå i helgen?!!och en klasskompis mamma till kim ringde för ett tag sedan och bjöd kim på kalas på söndag.sa ja,men vet inte hur vi ska få ihop det,när vi ska vara nere i stan hela helgen som vanligt.

Av Sara - 13 september 2006 17:39

Så var ärliga nu.vad tycker ni om inköpen?inte ens maken har sett det mesta av det.han bryr sig inte så mkt och vet att jag alltid väljer bra.han har t ex inte ens sett vad för slags köksluckor jag valt och det är ju en ganska stor grej.så rösta på nu,så jag får era åsikter.

Av Sara - 13 september 2006 17:28

Nu har jag alltså online-shoppat för över 70 000kr!Ha,ha!Tur att man inte behöver ta pengarna ur egen ficka,så att säga.fast i verkligheten är ju det endå precis det vi gör,men det behöver man ju inte påminna sig själv om...hehe!

Av Sara - 13 september 2006 17:27

snygg,infällbar dusch hörna.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

RSS

Translate

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards