Alla inlägg under september 2006

Av Sara - 13 september 2006 17:26

bekvämt helt enkelt...

Av Sara - 13 september 2006 17:25

lade ngn x-tra tusenlapp på en tystgående fläkt.
den vi har här blir man galen på.man hör inte ens vad man tänker

Av Sara - 13 september 2006 17:23

ÄNTLIGEN!!! full stora kyl och frysskåp

Av Sara - 13 september 2006 17:21

köksluckor i ek.
kommer att bli skitsnyggt i köket

Av Sara - 13 september 2006 08:20

snorig och hostig och överarbetad.fy,vad allt det här tär på en alltså...näsblodet rinner för fullt och jag är helt döö!fattar inte hur jag ska palla att hålla på i helgen,men jag måste ju.tidsschemat är ju lite pressat om man säger så...kim har vart hemma från skolan hela veckan och får fortsätta med det resten av veckan oxå.för det första så mår jag för dåligt för att ta honom dit och för det andra så funkar ju inte 4-hjulingen heller.ringde till butiken igår och talade om för dem att den har pajat igen och nu får de minsann ta tillbaka den.de blev sura.he,hemen man kan ju inte ha ngt sprillans nytt för nästan 20000kr,som inte ens funkar!så det blir 20000kr x-tra till renoveringen då,som verkligen behövs.ikväll kommer kakeltjänst till nya huset och tittar och bestämmer sig för om de vill ta sig an jobbet.sen imorrn kommer konsulten ut för VA.och förhoppningsvis kommer ju sofforna imorrn oxå då,eftersom de skulle gå från fabriken idag.

Av Sara - 12 september 2006 16:34

det har legat nere i större delen av gävle idag.äntligen kom det tillbaka och bland det första jag gjorde var att gå upp på skbv.se och beställa duschhörna,badrumsmöbler + tillbehör.7765 kr.inte farligt för allt det inte!så då ska vi bara ha en toalett och själva kakelet och klinkers sen.hade fått ett mail från möblera oxå.(där jag skickade efter sofforna).de går från fabriken imorrn,så innan veckan är slut,får vi dem levererade till huset oxå.härligtför en stund sen flyttade siste kattungen,så nu är det tomt här må jag säga...fast det är ju självklart skönt oxå.

Av Sara - 11 september 2006 14:26

nyss flyttade den tredje kattungen och nu är det bara en kvar.otroligt nog så flyttade honan före hanarna och det brukar inte hända,då hanarna är mer poppis nu för tiden av ngn anledning.nu har jag iallafall bara en unge kvar och det är en svart-marmorerad hane.halvlånghårigmen jag oroar mig inte alls över att bli av med honom,det blir lätt och kommer nog att ske när som helst.tycker så synd om honom nu bara...nyss hade han tre syskon att leka med,sen två,sen ett och nu är han alldeles ensam...stackarn...

Av Sara - 10 september 2006 18:22

Ja,igår fyllde man år igen då...blä!27 år blev man den här gången.Nu är sovrummet klart oxå.jag tapetserade igår och r började med golvet,som han blev klar med idag,medans jag mest tittade på tv,då jag helt plötsligt fick feber och är helt loj nu oxå...vi fick hämta kim hos stödisen igår kväll oxå då hon inte klarade av att ha han mer.han var hemsk mot henne och arbetade emot henne precis hela tiden.kallade henne för gris,sa att han hatade henne etc,etc!!!jag blev helt chockad.idag har han bråkat en massa med oss på samma vis oxå och jag fattar inte vad han håller på med.blir så förbannad!!!han fick åka till en kompis och leka idag och när vi skulle hämta honom,blev han helt hysterisk och för första gng tog han till fysiskt våld och sparkade r!!!r var ju dum och istället för att lyfta upp ungen och bara gå till bilen med honom,så lovade han kim att han skulle få åka 4-hjuling med r om den startade...*Smart*när jag fick höra vad kim gjort och vad r sagt,vände jag mig direkt om i bilen och talade om för kim att det minsann inte alls blir ngn 4-hjulingstur och om han ska bete sig på det där viset,får han inte åka till kompisen ngt mer heller!han har blivit så fruktansvärt dryg de sista veckorna...han slår kev hela tiden och ljuger konstant.han är uppkäftig mot mig och r och är ännu värre mot andra folk.och nu har han då tom börjat slåss mot andra...vet inte vad jag gör alltså.nu är det hårdhandskarna som gäller bara...för övrigt så har r fortfarande inte fått liv i 4-hjulingen,men just nu känns det som att det inte spelar ngn roll om vi inte kommer iväg till skolan imorrn.jag är så matt och hängig...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

RSS

Translate

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards