Alla inlägg under januari 2007

Av Sara - 7 januari 2007 20:30

har jag varit rökfri i 1 vecka!!!Grattis till mig!!!

Av Sara - 5 januari 2007 16:32

inte lika mkt värk i kroppen idag och heller inte samma frossa.var ute en sväng med ungarna idag,men det blev inte mer än 1 timme,då det var alldeles för kallt.brrrR håller på för fullt på övervåningen,trots att han lyckades slå sönder tummen igår,så blodet sprutade.det står inte på nu förrän det är dags för skiftbyte,då det är dags för målning och tapetsering.det ska ju bli riktigt kul att få göra pojkarnas rum alltså.och oj,så skönt det kommer att bli att slippa ha dem sovandes i samma rum som oss!!!

Av Sara - 4 januari 2007 15:01

Tänkte bara dela med mig av Kevins 3 favoritsånger,eftersom jag bara kom att tänka på hur go han är när vi sjunger dem.Först ut är "Blinka lilla stjärna" och den kan ju alla,så där behövs ingen text.Sen har vi "En kulen natt"En kulen natt,natt,natt.En båt jag styrde.På havets vågade,vågade,våg,så skummet yrde.Och var jag sågade,sågade,såg,på havets vågade,vågade,våg.Långt ner i djup-blubbe,blubbe,blubbe,blubb,en fisk jag såg och det var DU! *gör gester till allt och avsluta med att peta i magen*Sist ut är "En liten undulat"Jag är en liten undulat,som får så dåligt med mat.För dem jag bor hos,för dem jag bor hos,de är så snåla.De äter sill varenda dag och det vill jag inte ha...Nej,jag vill hellre,ja mycket hellre,ha coca-cola och glass.och vem blir inte glad av de gamla godingarna...och vem kan låta bli att bli glad i själen när en 2 åring brister ut i sång och skratt..?

Av Sara - 4 januari 2007 14:55

jag är inte puckad,jag vet att man kan posta flera bilder i samma inlägg,men det skulle ju inte vara lika skoj.nu fick man ju se en hel radda av bara inlägg från mig själv på förstasidan ett tag igår...Ahhhh!

Av Sara - 3 januari 2007 17:35

Fortfarande inga problem.är bara såå trött och hängig,men inget begär alls.idag tände vi vår första brasa i kaminen...Myyysigt!ikväll blir det en liten eldning till.

Av Sara - 3 januari 2007 17:33

min lille Kev hemma hos sin farmor och farfar.fattar inte hur man kan stå och sova så djupt...

Av Sara - 2 januari 2007 17:45

rökfri,utan några begär!men fy,vad jag är dålig!det är jätteknepigt...jag mår illa av och till,är helkass i magen,fryser som en tok,öm i huden och helt muskelsvag och allt är suddigt.det är precis som om jag skulle ha flunsan eller så,men det har jag ju inte.det kanske bara är kroppen som reagerar på avgiftningen,men jag har ju slutat röaka förr och har aldrig blivit så här eller ngt liknande.weird!r jobbade några timmar idag och sen var vi och handlade,vilket inte var så skoj när man mår så här,men vi behövde ju en massa material till främst övervåningen,som r nu håller på isolera.hoppas jag mår bättre än detta imorrn...förresten kommer sotaren och provtrycker kaminen imorrn,så nu håller vi tummarna att allt går igenom,för isåfall kan vi elda vår första brasa imorgon kväll...*mys...*

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

RSS

Translate

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards