Alla inlägg under december 2009

Av Sara - 2 december 2009 07:23

Det var NO problemo igår.


Kom in satte mig i stolen & min ordinarie tandläkare Fanny kom in.

Pratade lite & jag förklarade hur det var & då frågade hon bara om jag var säker på att jag verkligen ville ha bort tanden.

Ingen vägran att ta bort den,som de andra.


Sen kom plågorna...


Det tog 1 timme att dra ut den!

Och trots 2 vanliga bedövningar & 1 "Magic-wand" bedövning,kändes det ändå.


Med tanke på det,förstod hon att något var fuffens med den tanden.Det är ju verkligen inte meningen att man ska känna något från en död tand och speciellt inte med så mkt bedövning!


Sen var hon så proffsig & sa att jag inte behövde betala en krona för utdragningen!

Hon är helt suverän & jag rekommenderar henne varmt.


När jag kom hem tittade jag lite på TV och sen somnade jag.Var helt slut i kroppen efter den pärsen.


Idag värker det fint i käkbenet kan jag säga och det spänner ut i örat,men jag hoppas verkligen att alla bekymmer jag haft kommer att ge med sig nu när tanden är ute.

Skulle ju vara min tur om jag fått en infektion som spridit sig via käkbenet...



Idag ska vi träffa rektorn på Kims skola för att diskutera hans rättigheter för specialhjälp.Den lilla x-tra tid han får idag hjälper ju inte alls.Han skulle helst behöva en assistent + att vi ska försöka få honom beviljad skolskjuts.

(Det blev taskig grammatik där.Ursäkta!)  


Nu ska jag skicka iväg Kim till skolan & skjutsa Kevin till dagis.

Kallt idag f.ö. Nästan -10...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

RSS

Translate

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards