Direktlänk till inlägg 24 december 2009

Nå,har jag rökt eller inte..?

Av Sara - 24 december 2009 11:22

Självklart INTE!!!


Imorrn har jag varit rökfri i 2 veckor och det känns sååå nice!


F.ö då...


Ja God jul på alla som överhuvudtaget bryr sig!

Det enda jag gillar med julen är maten,julmusiken och alla mysiga julmatineer.


Imorse blev jag glatt överraskad av en klapp från älsklingen...

Och vilken klapp sen!

Han har beställt tid för mig hos Emilia på Custom illusion här i stan & jag ska äntligen få göra min draktatuering för att täcka över brännskadan jag fick som barn.

Har första sittningen inbokad till kl 13 den 30 dec!!!  Yeay!


Denna jul blir vi hemma och det är underbart skönt.


Ska bara åka upp till Roberts föräldrar - där alla andra oxå är - till julklappsutdelningen i e.m

Sen åker vi hem igen.


Var där en stund igår,då vi lämnade tillbaka Roberts systerdotter,som vi hade haft några timmar.

Och jädrans vilken omunter stämning  det var där som vanligt.


tänk att man alltid blir skitförbannad eller deppig när man varit där...


Tycker så synd om Robert och grabbarna som faktiskt delar blodsband med de där människorna... De är så otrevliga mot sina egna att det vänder sig i magen på mig av att se det.


Roberts mormor och hans yngsta lillasyster är de enda med lite vett och etikett innanför pannbenet.


Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska vi nog tvinga ut grabbarna en stund igen för lite pulka åkning.  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 1 maj 2016 19:16

Hela jag stinker klor,trots att jag var så noga med att tvätta av mig efteråt. ;-)   Idag åkte vi till Sandviken & badade med våra bästa vänner och deras barn. Även vår äldste, J, som strax fyller 16 år, var med idag. Förra veckan var det bara ...

Av Sara - 11 mars 2016 13:50

Attans förbenade sjukdomar. Åkte på en mild förkylning för nån vecka sen & kände mig väldigt nöjd över det.   Sen fick ett par vänners yngste son på 2 ½ år ögoninflammation...   Med tanke på att jag är väldigt populär i hans ögon, borde jag h...

Av Sara - 26 februari 2016 18:32


Så många år som vi kämpade för att få rätten på vår sida ang äldste sonen J ang psykologutredningar för att VI VISSTE att nåt var fel, men ingen trodde oss. Inte förrän han gick i klass 2 hittade vi en läkare som faktiskt lyssnade på oss & godkände...

Av Sara - 22 februari 2016 07:22


Det är skrämmande att se hur lågt vi sjunkit...  Och trots att vi uppmärksammas på det om och om igen, så verkar inga villiga att ändra på det faktum att vi blivit totalt socialt handikappade. Vi är den sista vuxna generationen som faktiskt VILLE va...

Av Sara - 15 februari 2016 20:04


Här är de nya små odjuren. ;-) helbröder med drygt ett halvår i åldersskillnad.  Herr grå är Sheldon Cooper aka Shelle-belle som precis fyllt 1 år och den lille cremefärgade gofisen är Sune.  Tjejerna är inte överdrivet lyckliga över tillskotten ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

RSS

Translate

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards