Alla inlägg under november 2009

Av Sara - 10 november 2009 07:13

Hela familjen är redigt förkylda,utom jag.

Och nåde den som vågar smitta mig!Tungan ute


Kev får vara hemma från dagis några dagar nu,så att han förhoppningsvis är tillräckligt pigg för att gå på fredag,då jag ska få min gadd gjord.

Om inte,får jag väl höra med svärmor om hon kan ta honom ett tag.

Jag ska ju inte åka förrän strax före 11 då och Robert brukar sluta ganska tidigt på fredagar,så hon behöver ju inte ha honom någon lång stund...


Idag ska jag bädda ner Kev i soffan & öppna upp fönster på båda plan.Här ska bakterierna vädras ut!

Sen blir det till att tända en go kamin för att få upp värmen i huset igen.

Av Sara - 8 november 2009 12:06

 


Denna ursnygga tatuering ska jag göra kommande fredag.Alltså fredag den 13:e.

Detta ska jag göra på Fallen Angel tattoo/Redrum här i Gävle,hos den alldeles nyblivne lärlingen N. Wessling.


Det är han som har ritat upp den här tatueringen oxå,efter mina exempelbilder och önskemål.


Det är alltså Hälsingebocken (för er som inte vet det redan) och en linblomma på varsin sida.

Allt blir i svart/grått utom linblommorna som ska vara naturligt blå/lila.

Tatueringen ska sitta i nacken,mellan skulderbladen.


Längtar så jag håller på gå upp i linningen nu!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

RSS

Translate

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards