Alla inlägg under oktober 2009

Av Sara - 1 oktober 2009 18:55

Självklart Rosa Bandet!Flört 


Klart att oxå DU ska sponsra.

Ett SMS kostar bara 50 kr.


50 kr för att hjälpa till i kampen att rädda kanske just din mamma,syster,eller hustrus liv är ingenting...

Av Sara - 1 oktober 2009 18:05


Fick hela tanden nerslipad,då de trodde smärtan kunde bero på överbelastning efter rotfyllningen.

Om inte smärtan försvinner inom några dagar måste jag tillbaka och då är det bara att dra ut tanden och starta en antibiotikakur.

Måttligt roligt att gå på antibiotika när man ska utomlands.Inte för att jag ska dricka nåt,för det är en familjesemester och då är det helt nyktert,men man blir ju så trött och matt av att käka antibiotika...Rynkar på näsan



Av Sara - 1 oktober 2009 11:43

Kl 15.00 ska jag till tandläkaren igen...


Gjorde en rotfyllning den 24 aug och har haft ont enda sen dess.men jag hoppades ju att det skulle gå över någon gång,vilket det givetvis inte gjort!

Jag är ju lite rädd att det ska göra ännu ondare under flygresan till Mallorca om 2 veckor,så nu kunde jag liksom inte dra på det längre.


Så jag ringde på morgonen och ska då dit i e.m


Vet inte om man måste betala igen om de ska göra om hela rotfyllningen.Isåfall har jag inte råd och då får de dra ut tanden istället. Kul att måste börja bli tandlös redan vid 30!!!


Innan vi ska dit,åker jag med kevin in på stan och går på Forex,för att växla till Euro inför resan.

Började packa lite smått nu på morgonen och har gjort en checklista,så nu märks det att det inte är många dagar kvar till värmen.


Inatt var första frostnatten. 1 dygn senare än förra året.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

RSS

Translate

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards