Direktlänk till inlägg 6 juli 2009

Första husvagnssemestern överstökad ;-)

Av Sara - 6 juli 2009 12:07

Den 26 juni packade vi in oss i husvagnen och åkte till Ljusdal.
På lördagen den 27 juni var vi på hembygdsgården när Malin & Johan gifte sig.
Det var ett vackert bröllop och bruden var bland de vackraste jag någonsin sett.Vilken klänning!!!
Men vilken värme det var!
Meningen var att jag skulle ha byxor och läderstövlar med hög klack,men det var ju inte att tänka på och några andra skor hade jag inte med,så vi blev tvungna att gå ner på köpingen och handla nya skor till mig.
En enda skoaffär hittade jag och där fann jag det enklaste sandaletter jag kunde tänka mig att ta på mig.
Fick betala 550 kr!!!
Så dyra skor har jag aldrig köpt någon gång,men vad skulle jag göra...
 
På söndagen åkte vi vidare till Hudik och ställde oss på maln.
Där stod vi till den 3 juli.
Träffade jenny & Nova,berit och åkte ut till Iris en dag.
Det var jätteskönt att komma hemifrån ett tag,men det var lika skönt att komma hem igen.
men det är ju det som är grejen...
Borta bra,men hemma bäst!
 
Nu går jag och väntar på att Maja ska börja löpa så jag får åka upp till Ström igen ett par dagar,då hon ska paras med Annikas Edgar.
Kommer nog att bo på kustleden då skulle jag tro.
 
 
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 1 maj 2016 19:16

Hela jag stinker klor,trots att jag var så noga med att tvätta av mig efteråt. ;-)   Idag åkte vi till Sandviken & badade med våra bästa vänner och deras barn. Även vår äldste, J, som strax fyller 16 år, var med idag. Förra veckan var det bara ...

Av Sara - 11 mars 2016 13:50

Attans förbenade sjukdomar. Åkte på en mild förkylning för nån vecka sen & kände mig väldigt nöjd över det.   Sen fick ett par vänners yngste son på 2 ½ år ögoninflammation...   Med tanke på att jag är väldigt populär i hans ögon, borde jag h...

Av Sara - 26 februari 2016 18:32


Så många år som vi kämpade för att få rätten på vår sida ang äldste sonen J ang psykologutredningar för att VI VISSTE att nåt var fel, men ingen trodde oss. Inte förrän han gick i klass 2 hittade vi en läkare som faktiskt lyssnade på oss & godkände...

Av Sara - 22 februari 2016 07:22


Det är skrämmande att se hur lågt vi sjunkit...  Och trots att vi uppmärksammas på det om och om igen, så verkar inga villiga att ändra på det faktum att vi blivit totalt socialt handikappade. Vi är den sista vuxna generationen som faktiskt VILLE va...

Av Sara - 15 februari 2016 20:04


Här är de nya små odjuren. ;-) helbröder med drygt ett halvår i åldersskillnad.  Herr grå är Sheldon Cooper aka Shelle-belle som precis fyllt 1 år och den lille cremefärgade gofisen är Sune.  Tjejerna är inte överdrivet lyckliga över tillskotten ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

RSS

Translate

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards