Direktlänk till inlägg 26 oktober 2008

Stackars syster...

Av Sara - 26 oktober 2008 17:36

Jenny ringde idag och talade om att förlossningen varit väldigt dramatisk.
 
Huvudet ska ju komma ut först och vila så ett tag innan resten av kroppen kan komma ut...
Men lilla Nova hade bråttom så hela hon kom ut på en gång!
 
Stackars syster sprack ju sönder totalt och fick ligga i 1 timme efter förlossningen och bli sydd upp i tarmen..!
 
Men inte nog med det,utan de fick sen sprätta upp alla stygn igen,eftersom hon börjat blöda längre in...
Så det slutade med 3 operationer och hon förlorade 3 liter blod!
(Tänk på att vi bara har 4 liter blod i hela kroppen!)
 
Jag kunde ha förlorat min syster och lilla Nova sin mamma...:-(
 
När hon ringde mig låg hon och fick blod och hon lät totalt utmattad.
 
Bara hoppas att hon inte går in i en förlossningsdepression efter det här eller lider av trauma senare...
 
Här har hon gått och väntat på sitt barn och när lillan äntligen kommer,blir det så här och hon får ondare än hon någonsin haft i sitt liv tidigare.
 
Inte konstigt om man bli lite bitter.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 1 maj 2016 19:16

Hela jag stinker klor,trots att jag var så noga med att tvätta av mig efteråt. ;-)   Idag åkte vi till Sandviken & badade med våra bästa vänner och deras barn. Även vår äldste, J, som strax fyller 16 år, var med idag. Förra veckan var det bara ...

Av Sara - 11 mars 2016 13:50

Attans förbenade sjukdomar. Åkte på en mild förkylning för nån vecka sen & kände mig väldigt nöjd över det.   Sen fick ett par vänners yngste son på 2 ½ år ögoninflammation...   Med tanke på att jag är väldigt populär i hans ögon, borde jag h...

Av Sara - 26 februari 2016 18:32


Så många år som vi kämpade för att få rätten på vår sida ang äldste sonen J ang psykologutredningar för att VI VISSTE att nåt var fel, men ingen trodde oss. Inte förrän han gick i klass 2 hittade vi en läkare som faktiskt lyssnade på oss & godkände...

Av Sara - 22 februari 2016 07:22


Det är skrämmande att se hur lågt vi sjunkit...  Och trots att vi uppmärksammas på det om och om igen, så verkar inga villiga att ändra på det faktum att vi blivit totalt socialt handikappade. Vi är den sista vuxna generationen som faktiskt VILLE va...

Av Sara - 15 februari 2016 20:04


Här är de nya små odjuren. ;-) helbröder med drygt ett halvår i åldersskillnad.  Herr grå är Sheldon Cooper aka Shelle-belle som precis fyllt 1 år och den lille cremefärgade gofisen är Sune.  Tjejerna är inte överdrivet lyckliga över tillskotten ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

RSS

Translate

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards