Direktlänk till inlägg 2 juli 2008

Om smärtan kunde ge med sig..!

Av Sara - 2 juli 2008 20:02

Vad har hänt???Jag har tyvärr ingen aning vad som hänt eller exakt vad som är fel,men det gör sååå ont i min vänstra axel!!!  Och det värsta är att det sprider sig... Det började som en mer vanlig knutsmärta i muskeln vid nyckelbenet för ett par dagar sen och sen har det bara gått vidare,så nu värker det ut i hela armen och i handen,upp på sidan av nacken och bak över axeln och ner vid skulderbladet.Det drar och sliter och pulserar precis hela tiden.R har masserat och stretchat,men det hjälper inte,utan gör det snarare värre...Jag har tagit smärtstillande,till ingen nytta.Jag har använt x-tra starkt liniment och värmekudde,men inget funkar!!! Idag har smärtan t.o.m satt sig i själva nyckelbenet,så när jag rör vid det,går det smärtvågor i hela sidan på mig. Första dagarna tänkte jag att det kanske var en muskelinflammation,men jag vet inte jag...Blir det så här då? Andra goda nyheter,mitt upp i allt - och faktiskt ngt sent - är att lille Kev äntligen slutat med blöja!!!Strax före sin 4 års dag i maj,slutade han,så nu är han "en stor kille",som han själv säger.;-) Inatt var första gången som det hänt en olycka i sängen och det tycker jag är väldigt duktigt av honom.synd att vi inte hade ngn plastad frotte där bara...Så idag har jag fått tvätta alla sängkläder och madrassen. Nu ska jag fortsätta lida och snart är det dags att stoppa kidsen i säng oxå. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 1 maj 2016 19:16

Hela jag stinker klor,trots att jag var så noga med att tvätta av mig efteråt. ;-)   Idag åkte vi till Sandviken & badade med våra bästa vänner och deras barn. Även vår äldste, J, som strax fyller 16 år, var med idag. Förra veckan var det bara ...

Av Sara - 11 mars 2016 13:50

Attans förbenade sjukdomar. Åkte på en mild förkylning för nån vecka sen & kände mig väldigt nöjd över det.   Sen fick ett par vänners yngste son på 2 ½ år ögoninflammation...   Med tanke på att jag är väldigt populär i hans ögon, borde jag h...

Av Sara - 26 februari 2016 18:32


Så många år som vi kämpade för att få rätten på vår sida ang äldste sonen J ang psykologutredningar för att VI VISSTE att nåt var fel, men ingen trodde oss. Inte förrän han gick i klass 2 hittade vi en läkare som faktiskt lyssnade på oss & godkände...

Av Sara - 22 februari 2016 07:22


Det är skrämmande att se hur lågt vi sjunkit...  Och trots att vi uppmärksammas på det om och om igen, så verkar inga villiga att ändra på det faktum att vi blivit totalt socialt handikappade. Vi är den sista vuxna generationen som faktiskt VILLE va...

Av Sara - 15 februari 2016 20:04


Här är de nya små odjuren. ;-) helbröder med drygt ett halvår i åldersskillnad.  Herr grå är Sheldon Cooper aka Shelle-belle som precis fyllt 1 år och den lille cremefärgade gofisen är Sune.  Tjejerna är inte överdrivet lyckliga över tillskotten ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

RSS

Translate

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards