Alla inlägg under september 2007

Av Sara - 11 september 2007 13:36

och det inte en dag för tidigt...

eller lagad och lagad,det var en strumpa som satt fast längst in i trumman,så det inte gick att tvätta.

just nu är jag inne på min 4:e stora tvätt för dagen!

och maskinen har bara varit obrukbar sedan mitten av förra veckan.

snacka om att det blir mkt tvätt när man har två barn!


R ringde från jobbet tidigare och talade om att J hade ringt och bett oss,(hela familjen),att komma på deras sons kalas imorrn.

M,J's fru,har jag för ett bra tag sedan talat om förr här och hon sade hastigt och lustigt upp all bekantskap med mig pga en massa idiotiska anledningar,som det dessutom inte fanns ngn sanning i.

kommer nu oxå hon att vara hemma imorrn när vi isåfall åker dit?!

nej,allt det här känns väldigt olustigt och hon är en så fruktansvärt falsk och barnslig människa och vi umgås ju som sagt inte alls med dem längre,så varför bjuda dit oss nu???

Jag tror faktiskt att jag skippar det så får R åka dit ensam med ungarna,för jag är verkligen inte sugen på att klistra på ett fejkat leende för pojkens skull,ifall HON är hemma.

R kommer säkert bli butter på mig,men det struntar jag i.Efter den skit hon utsatte mig för,finns ingen anledning i världen för mig att träffa henne.


Vi får se vad som händer imorrn.kanske jag rent av får för mig att åka dit endå för att visa hur lite jag bryr mig i henne.

Av Sara - 9 september 2007 19:38

Då var man 28 år fyllda då och som vanligt kom jag inte ens ihåg att det var min födelsedag.

Hur har jag då firat?


Ja,jag hatar ju att fylla år eftersom jag inte har några goda erfarenheter av det.Fick aldrig ha kalas när jag var barn eller så.


Så dagen till ära,tapetserade jag övervåningen.

Och gud,så snyggt det blir!

Har nyss blivit klar och är nu helt slut i hela kroppen.

Ska ta en varm dusch och sen krypa ner i soffan en stund och äta lite snask,innan det är sängdags...

Av Sara - 8 september 2007 11:20

Finesse.(Min favorit,snyft!)

Om en liten stund flyttar Fernando och sen är det bara Festis och Fina kvar...

Får se hur lång tid det tar innan de oxå flyttar då.Usch,saknar dem alla redan...

Av Sara - 7 september 2007 11:33

Det har hänt en hel del här hemma på sistonde,så jag har inte haft så mkt tid att sitta vid datan.

Nu har vi återigen fått tummen ur och fortsatt med renoveringen av övervåningen.

Nu är nästan hela innertakpanelen uppe och laserad och vi har oxå bestämt oss för att slänga upp en till vägg där uppe och flytta upp vårt sovrum.

På så vis,får vi ett data/valprum nere i vårt nuvarande sovrum och vi kan oxå ställa in bokhyllorna från v-rummet där,eftersom v-rummet är så litet och ser så konstigt ut med så mkt saker i,som det är idag.


R's mor och far är i Skottland,(avundsjuk!),och kommer hem inatt,så R ska hämta dem vid Gävlebro runt 2.00 eller så inatt och sen ska han upp och jobba imorrn.stackarn


Igår kom första annonsen på kattungarna ut i tidningen och två är redan bokade.första flyttar idag och andra imorrn.

med den här farten lär väl de andra två flytta snart oxå.

lite vemodigt på ett vis,för jag har fäst mig så himla mkt vid dem,men skönt på ett annat sätt.

Av Sara - 1 september 2007 13:32

Vi hade en ganska hård domare och en tik åkte ut med en 3:a före oss,så då blev man lite nervös...

R's bror ställde Maja åt oss och trots sitt underbett fick vi endå en 2:a i UKL och en väldigt fin kritik.

Maja charmade domaren så att han t.o.m kom av sig ett tag och han gullade med henne och sa,med uttryck,att hon tyvärr hade för mkt underbett och därför inte kunde få bättre än en 2:a.

Men det var vi ju inställda på,så vi är ju inte besvikna direkt.

En 2:a var allt vi behövde för att nu kunna ta valpar på henne.

Så vi är relativt nöjda med dagen endå.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

RSS

Translate

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards