Direktlänk till inlägg 17 september 2007

Dagis för storpojken!

Av Sara - 17 september 2007 08:51

Japp,då var dagen D här.

Idag börjar kev på dagis!

Vi ska vara där kl 10,så snart är det dags att cykla iväg.


Igår tapetserade jag kev's nya rum.

Jo,det var ju meningen att det nya rummet på öv skulle bli vårt,men det skulle bli så trångt för vår stora säng,så vi beslöt oss för att kev skulle få ett eget rum istället,så slipper han och Kim bråka så mkt!Förhoppningsvis iallafall...

Så igår kom en blå tapet upp och mitt på den en simpson bård.Jättesnyggt blev det måste jag säga.

så nu är det bara golv,lister och lite eldragning kvar där,innan kev kan flytta in,vilket han verkligen längtar efter.

hoppas att han är lika förtjust i iden när det är dags för inflyttning oxå...

allrummet saknas det nu golv och staket vid trappen i.och lister förstås...blä,för alla dessa lister!

golvet köpte vi igår och det blir i vacker valnöt.

ja,vi har verkligen börjat jobba hårt med att få öv klar nu,så att vi förhoppningsvis oxå kan få hallen gjord innan vintern...

där ska vi ju in med golvvärme och klinkers,så det är ju lite jobb,men jag har ju kaklat köket och under kaminen förut,så just kaklandet kommer ju gå fort.

det värsta är väl egentligen att man ska få råd med allt,eftersom lånepengarna är slut nu och vi fortfarande inte är klara med öv då.så R lär väl få jobba en hel del,om vi ska kunna få allt klart.

 
 
Sofie

Sofie

17 september 2007 09:09

Lycka till på inskolningen!

http://www.sofie1.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 1 maj 2016 19:16

Hela jag stinker klor,trots att jag var så noga med att tvätta av mig efteråt. ;-)   Idag åkte vi till Sandviken & badade med våra bästa vänner och deras barn. Även vår äldste, J, som strax fyller 16 år, var med idag. Förra veckan var det bara ...

Av Sara - 11 mars 2016 13:50

Attans förbenade sjukdomar. Åkte på en mild förkylning för nån vecka sen & kände mig väldigt nöjd över det.   Sen fick ett par vänners yngste son på 2 ½ år ögoninflammation...   Med tanke på att jag är väldigt populär i hans ögon, borde jag h...

Av Sara - 26 februari 2016 18:32


Så många år som vi kämpade för att få rätten på vår sida ang äldste sonen J ang psykologutredningar för att VI VISSTE att nåt var fel, men ingen trodde oss. Inte förrän han gick i klass 2 hittade vi en läkare som faktiskt lyssnade på oss & godkände...

Av Sara - 22 februari 2016 07:22


Det är skrämmande att se hur lågt vi sjunkit...  Och trots att vi uppmärksammas på det om och om igen, så verkar inga villiga att ändra på det faktum att vi blivit totalt socialt handikappade. Vi är den sista vuxna generationen som faktiskt VILLE va...

Av Sara - 15 februari 2016 20:04


Här är de nya små odjuren. ;-) helbröder med drygt ett halvår i åldersskillnad.  Herr grå är Sheldon Cooper aka Shelle-belle som precis fyllt 1 år och den lille cremefärgade gofisen är Sune.  Tjejerna är inte överdrivet lyckliga över tillskotten ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

RSS

Translate

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards