Alla inlägg under augusti 2007

Av Sara - 4 augusti 2007 10:53

Ja,inte kan man påstå att det var smärtfritt att sätta in håret inte,men vill man vara fin får man lida pin!


Så det här är alltså efter förlängningen och före-bilden ser ni i tidigare inlägg.

håret är inte klart än,då jag ska färga det idag,så att det faller in bättre med mitt hår och så ska det klippas till i lite etapper,så ennu en efterbild kommer att komma senare...

Av Sara - 3 augusti 2007 15:29

Snart kommer en bekant hit och ska förlänga mitt hår,eftersom det är så jäkla tunt och tråkigt kort.


så här är förebilden...

Av Sara - 3 augusti 2007 13:32

lilla Tuva.

Nu är R morbror och jag gratulerar Jenny och jonny till ett vackert flickebarn!

*Avis* ;-)

Av Sara - 3 augusti 2007 13:22

vi åkte upp till pappa i måndags.

Gud,så dålig han har blivit...

så mager och svag,så att det knappt gick att känna igen honom längre

och endå var det bara några veckor sen vi träffade honom sist...

styvmor berättade att han tappat all livslust och talar om självmord hela tiden och är inget annat än arg och bitter.

han får kraftiga vredesutbrott och allt går ut över henne.

han berättar inte hur han verkligen mår för någon annan.

han såg så gammal och sliten ut nu och det gjorde så ont i mig att se honom så.

han som alltid varit en stolt,stark man...

nu orkar han inte ens gå en längre promenad.


andra dagen kom bror D upp med sin fru och de två yngsta sönerna.

han har inte varit och hälsat på pappa på 12-13 år och det pappa sorgset sa när han hörde att de skulle komma,var fruktansvärt.

-De kommer för att ta farväl av mig...


Pappa blev iallafall väldigt glad över att få träffa de flesta av sina barnbarn,trots att han mest låg inne och vilade.

det märktes att det var jobbigt och sorgligt för honom när vi alla skulle åka därifrån på onsdagen...


den 9 augusti är det dags för sista cellgifterna som sedan följs av olika undersökningar.




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

RSS

Translate

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards