Alla inlägg under juli 2007

Av Sara - 13 juli 2007 19:56

det blev en Fernando och töserna heter Fina,Finesse och Festis.

Av Sara - 12 juli 2007 16:32

och jag tror att de tre första är flickor och den fjärde är en liten herre.

tre är svarta och en är svart/vit.

nu gäller det att komma på bra namn på F...

och hoppas att det inte kommer ut en femte...;-)

Av Sara - 12 juli 2007 15:49

har nu kommit till världen.


Av Sara - 12 juli 2007 15:12

och det är åtminstonde,och förhoppningsvis inte mer än,en kvar i magen.

Av Sara - 12 juli 2007 13:54

Pepsi,(en av våra katter),kom och hämtade mig vid ca 12.45.skrek och gick raka vägen till födslolådan jag gjort i ordning.så fort jag satte mig kom första värken och vattnet gick.nu är unge nr 1 ute!

Av Sara - 12 juli 2007 12:22

Är så jävla förbannad nu,så jag skakar.

kim har drivit mig till vansinne länge nu,men istället för att lyssna på vad man säger eller lära sig av konsekvenserna,blir han bara värre och värre.

är uppkäftig,skickar ut kev på vägen,kastar sand på kev,gör precis allt tvärtemot och gör allt som han mkt väl vet att han inte får göra och vill han ha ngt sagt eller vill fråga ngt,kommer han inte själv,utan skickar kev eller en kompis att fråga och det blir r och jag vansinniga på!

imorrn fyller han 7 år och nyss fick han bägaren att rinna över totalt för mig,så nu sms:ade jag till r och talade om att han inte behöver handla till tårtorna,för jag tänker verkligen inte göra några!!!

ungen kan vara utan tårta,när han beter sig på det där viset!

fick jag bestämma helt,skulle jag direkt be r åka tillbaka med cykeln som vi köpt i födelsedagspresent oxå,för han har verkligen inte gjort sig förtjänt av en så fin present!

ÅHHHH!!!

Av Sara - 10 juli 2007 09:34

Ja,i helgen har jag slitit som ett djur med att börja färdigställa övervåningen.

drog upp "Plain" på väggarna,för att slippa fortsätta spackla och slipa,så nu är det bara att tapetsera.men först ska förstås taket upp och lackas.

igår började jag måla trappen,som fram till dess varit en blå/grå,sliten syn.

nu är den på god väg att bli vit med grå trappsteg.

och även fast det krävs många målningar till,så är skillnaden redan häpnadsväckande!

det kommer att bli riktigt vackert när det är klart.

Av Sara - 4 juli 2007 12:29

köpte en eu-moppe förra veckan,men jag gillar den inte alls.

usch,jag saknar 4 hjulingen som var lättmanövrerad.

visst,den var besvärlig i början oxå,innan man vande sig vid att köra den,och jag vet ju att samma sak gäller moppen.det hela är bara en vanesak,men endå.*suck*


pratade med pappa igår och han mådde illa efter cellgifterna,så det var inget vidare.

den 17:e ska han in och ta nya prover och sedan ska de operera in en dosa i bröstet på honom den 18:e och den 19:e får han nya cellgifter igen.

eftersom det blir så tätt mellan doserna den här gng,sa de till honom att vara beredd på att tappa håret nu...

och det är han livrädd för.

dosan de ska operera in i bröstet ska användas för att ge cellgifter genom,samt ta blodprover etc,så att de inte behöver sticka sönder venerna på honom längre.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

RSS

Translate

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards