Alla inlägg under juni 2007

Av Sara - 4 juni 2007 15:33

idag kan man snacka om värmebölja alltså.

är ömsom rodnad,ömsom knallbrun redan och då har jag bara suttit ute och läst ca 1 timme.

i solen är det 38,5 C!!!

stackars grabbarna är sjuka och har nu placerat sig framför tv:n där de sitter och snörvlar och kev har feber.

Av Sara - 2 juni 2007 15:00

Ja,resten av familjen har gått över till grannarna och här sitter jag framför datan,med en öl och har så ont i magen att jag inte klarar att gå iväg än...*suck*

så här är det jämt när vi ska göra ngt.

jag blir alltid dålig på ett eller annat sätt och det är så jävla typiskt!

men jag ska klara det,så är det bara,för det här tänker jag inte missa!

Av Sara - 2 juni 2007 13:46

och samma som med rökningen blir svaret att öla!

Ha,ha!

ikväll är det gatufest här hos grannarna.

så nu är en av grannarna här och vankar otåligt i väntan på att få börja öla någon gång.:-D

det blir grillning vid 17.00

r försökte få kev att somna nyss,med det gick han inte med på,så vi får hoppas att det inte måste bli en alltför tidig kväll ikväll...

här sitter jag nu,nyduschad och klar och lyssnar på "Alone" och blir alldeles deppig...

vet inte vad det har varit de senaste dagarna,men jag har varit så hängig över allt med pappa och för att toppa av det så har vi har en del familjedispyter oxå.

kim med 6-års trotsen,kev med en rejäl 3-års trots och r och jag har gnabbats en hel del för första gången på evigheter.

vi som aldrig bråkar längre,men nu är visst allas humör nedåtsluttande.

+ att jag idag har ont i magen,mår illa och fick oxå nyss huvudvärk.så det blev Ipren och så får man bara hoppas att man kan ha lite kul ikväll iallafall,för jag har längtat efter den här kvällen.

om inte annat,får man väl iallafall säga: Vi hade iallafall tur med vädret!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

RSS

Translate

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards