Direktlänk till inlägg 19 juni 2007

Fint på snusen i lördags...Fy!

Av Sara - 19 juni 2007 12:05

jag som aldrig dricker mig full längre.hatar det!!!

Jag har ju för vana att nu för tiden enbart dricka folköl,just pga att jag älskar öl och hellre dricker flera och håller mig lätt lullig.

men på 30 års festen i lördags gick det tyvärr inte som planerat,då värdinnan strikt sa att vi inte skulle dricka medhavd alkohol,utan ta av deras öl och vin.

det var inte så mkt att säga om saken,så vi började serveras starköl och jag som då älskar öl,drack ju som vanligt,mkt och snabbt och glömde helt bort att det var starköl jag drack.

det tog så klart inte alltför lång tid innan jag var bra på lyset och vinglande runt som en yr höna.

först fattade jag det inte ens själv,eftersom det var flera år sedan jag var full sist...

men R och de andra började snart,skrattande,påpeka att jag var lite överförfriskad.

Ha,ha!

då ställde jag ifrån mig den ölen jag hade i handen just då och sen fick det vara bra.

tack och lov,rann det värsta ruset av fort efter det.

men morgonen efter var inte för angenäm.

inte så illa,som det kan bli dagen efter,men magen värkte och huvudet dunkade.

så det blev en Ipren och sen sängen igen.somnade om och sov någon timme och sen mådde jag bra.

men trött var jag så det hette duga,så det tog inte många timmar,innan både jag och R slocknade i sängen igen,medans kev sov på soffan.

vi vaknade inte förrän strax efter 17 och då åkte R och köpte hamburgare.resten av kvällen spenderades framför tv:n och sen fick man äntligen ramla i säng igen...

så trött har jag inte varit på länge...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 1 maj 2016 19:16

Hela jag stinker klor,trots att jag var så noga med att tvätta av mig efteråt. ;-)   Idag åkte vi till Sandviken & badade med våra bästa vänner och deras barn. Även vår äldste, J, som strax fyller 16 år, var med idag. Förra veckan var det bara ...

Av Sara - 11 mars 2016 13:50

Attans förbenade sjukdomar. Åkte på en mild förkylning för nån vecka sen & kände mig väldigt nöjd över det.   Sen fick ett par vänners yngste son på 2 ½ år ögoninflammation...   Med tanke på att jag är väldigt populär i hans ögon, borde jag h...

Av Sara - 26 februari 2016 18:32


Så många år som vi kämpade för att få rätten på vår sida ang äldste sonen J ang psykologutredningar för att VI VISSTE att nåt var fel, men ingen trodde oss. Inte förrän han gick i klass 2 hittade vi en läkare som faktiskt lyssnade på oss & godkände...

Av Sara - 22 februari 2016 07:22


Det är skrämmande att se hur lågt vi sjunkit...  Och trots att vi uppmärksammas på det om och om igen, så verkar inga villiga att ändra på det faktum att vi blivit totalt socialt handikappade. Vi är den sista vuxna generationen som faktiskt VILLE va...

Av Sara - 15 februari 2016 20:04


Här är de nya små odjuren. ;-) helbröder med drygt ett halvår i åldersskillnad.  Herr grå är Sheldon Cooper aka Shelle-belle som precis fyllt 1 år och den lille cremefärgade gofisen är Sune.  Tjejerna är inte överdrivet lyckliga över tillskotten ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

RSS

Translate

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards