Alla inlägg under maj 2007

Av Sara - 1 maj 2007 16:25

I fredags satt vi och tog någon öl,då vi bara kom på att vi skulle åka till Vallentuna dagen efter.

så efter att ha kollat upp med bror Dicken att det var ok att vi kom och vi lånat husbilen av R's föräldrar var det bara att sätta igång med packning.

vi kom iväg vid 11.30 på lördagen och efter en skakig färd var vi till slut framme.

efter kaffe stack vi iväg för att handla inför grillningen.

brorsönerna Daniel och Andreas hängde med och alla kidsen som var med blev bjudna på glass av morbror dennis.

grillen tändes när vi kom hem och jag hade redan spräckt en öl i husbilen på väg tillbaka från affären.Mmmm

måste erkänna att jag inte kan hålla mig från att feströka och det har funkar skitbra faktiskt.har inte känt minsta sug dagen efter.snarare äckel av doften och bara vill duscha av sig det.

men nu av någon dum anledning sitter jag och är röksugen! DUM,DUM,DUM!!!

men det kan lilla kroppen bara glömma sörrö!

hur som helst hade vi jättetrevligt på kvällen med öl,grillat och gott sällskap.

barnen tittade på film och käkade lördagsgodis och Maja lekte med brorsans blandras Ozzy.

otroligt nog orkade båda ungarna hålla sig vid liv till 23.00,då vi tyckte att det fick räcka för kvällen och så gick vi till husbilen och la oss.

pojkarna tvärslocknade på en gång och det tog inte mkt längre tid för mig heller kan jag lova.

och vad skönt man sov där...så den lär vi låna fler gånger.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

RSS

Translate

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards