Direktlänk till inlägg 23 maj 2007

Nej,jag har inte kolavippat!

Av Sara - 23 maj 2007 10:04

Jag lever fortfarande,trots att det kanske inte verkat så på sista tiden.jag vet att det var länge sen jag bloggade nu...


Kev har hunnit fyllt 3 år,med mycket presenter och mkt tårta.(Tårtan var såklart viktigast.Ja,iallafall för mig...:-D)


Bror Dennis kom hit en dag på MCn och hade med sig en massa fika och det var verkligen en glad överaskning.Att bror kom alltså,inte att vi fick fika...Hi,hi!


Hela helgen hade vi R's systers blandrashund här och det mina vänner,är ett riktigt nervknippe!

Skällde på allt och var så nervös hela tiden,så jag nästan trodde att hon skulle krypa ur skinnet.och till råge på allt så hatar hon Maja...*Djup suck!*


Igår var R hos tandläkaren för en årlig undersäkning.

2 hål,har han och det kommer att gå på uppåt 2000 spänn att laga!!!

Helt sjukt alltså!

vill inte ens veta hur tillståndet i min mun är och jag har inte varit på en undersökning på nästan 10 år...*wow*

Ja,ja...

efter det tog han ledigt resten av dagen och vi stack ut till valbo och hämtade köksfläkten som vi beställt på elgiganten och sen tog vi en sväng in på Jennys hund & katt för att provköra deras hundcafe.

det var supermysigt och jättekul när man för en gångs skull fick ta med sig hunden in på ett fik.

fast maja stressade ju nästan sönder sig själv,så som hon alltid gör i nya situationer,så när vi gick mot bilen igen,fick hon skitsjuka över hela asfalten! Blä!

självklart var det slut på skitpåsar i bilen,så R fick springa in på hundshoppen igen och köpa nya.Bla,bla


sen blev det en tur till *# butiken och där köpte vi en varsin ny mobil.

jag valde en Sandfärgad Nokia 6085 och R fick en 6131.

härligt med en modern mobil,som faktiskt tom kan ta emot MMS etc.*Whohoo!*

men med min tur funkar den ju såklart inte som den ska,utan i den fanns inga förinstallerade program överhuvudtaget.*Grrr*

inga spel,inga javafunktioner som utlovat,inga ringsignaler...nej,ingenting!


så R ringde dem nu på morgonen och de skulle beställa hem en ny mobil till mig,så får jag lämna tillbaka den här.

så den får duga så länge iallafall,men sånt här händer alltid mig...


nu väntar jag på att R's morfar ska hämta mig och kev.han ska skjutsa oss till S-bro för att gå på BVC för 3 års kontrollen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 1 maj 2016 19:16

Hela jag stinker klor,trots att jag var så noga med att tvätta av mig efteråt. ;-)   Idag åkte vi till Sandviken & badade med våra bästa vänner och deras barn. Även vår äldste, J, som strax fyller 16 år, var med idag. Förra veckan var det bara ...

Av Sara - 11 mars 2016 13:50

Attans förbenade sjukdomar. Åkte på en mild förkylning för nån vecka sen & kände mig väldigt nöjd över det.   Sen fick ett par vänners yngste son på 2 ½ år ögoninflammation...   Med tanke på att jag är väldigt populär i hans ögon, borde jag h...

Av Sara - 26 februari 2016 18:32


Så många år som vi kämpade för att få rätten på vår sida ang äldste sonen J ang psykologutredningar för att VI VISSTE att nåt var fel, men ingen trodde oss. Inte förrän han gick i klass 2 hittade vi en läkare som faktiskt lyssnade på oss & godkände...

Av Sara - 22 februari 2016 07:22


Det är skrämmande att se hur lågt vi sjunkit...  Och trots att vi uppmärksammas på det om och om igen, så verkar inga villiga att ändra på det faktum att vi blivit totalt socialt handikappade. Vi är den sista vuxna generationen som faktiskt VILLE va...

Av Sara - 15 februari 2016 20:04


Här är de nya små odjuren. ;-) helbröder med drygt ett halvår i åldersskillnad.  Herr grå är Sheldon Cooper aka Shelle-belle som precis fyllt 1 år och den lille cremefärgade gofisen är Sune.  Tjejerna är inte överdrivet lyckliga över tillskotten ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

RSS

Translate

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards