Direktlänk till inlägg 16 mars 2007

Bojkotta svärföräldrarna!

Av Sara - 16 mars 2007 19:31

det är vad jag och maken gör nu.De vill aldrig ta pojkarna.det blir ett himla gnäll bara vi ber dem ha dem när vi åker och handlar.då säger de att vi ska skynda oss att åka,så att vi kan komma och hämta pojkarna ngn gng!-Vi har gjort vårt,sägs det hela tiden!Nu är det bara hundarna som är viktiga...de betyder mer än barnbarnen!!!när pappa låg på sjukan i uppsala bad vi dem ha pojkarna när vi åkte ner för att hälsa på honom och vilket gnäll det blev...det var så jobbigt för dem att ställa upp.och R's lillasyster har berättat att det är hon som får ta hand om pojkarna de få ggr de varit där,för svärföräldrarna bryr sig inte.de sätter dem framför tv:n och säger åt dem att sitta där och vara tyst.de kommer aldrig och hälsar på oss,inte ens nu fast vi inte ens bor 1 km ifrån varann.så nu bojkottar vi.vi har inte varit dit på några veckor och vi ringer inte etc.vill inte de umgås med sina barnbarn,vill inte jag att pojkarna ska behöva träffa dem heller,för de känner ju såklart oxå att farmor och farfar inte älskar dem.de har aldrig kramats och pussats med pojkarna på ett kärleksfullt sätt och jag har aldrig hört ngn av dem säga att de älskar dem.de har aldrig lekt med dem och gör nästan allt för att ens slippa prata med dem.sista tiden innnan bojkotten började tyckte de att de var såå snälla för då kunde de erbjuda sig att ha kim om vi verkligen var tvugna att lämna bort pojkarna.men baar kim,inte kev.och varför?...jo,för kim sätter de vid tv:n och sen behöver de inte bry sig längre.han är snart 7 år och kan "klara sig själv" med mkt.men kev blir snart baar 3 år och vill leka och är mer högljudd,så han måste de ju umgås med och det går ju inte för sig!men tar de inte båda,behöver de inte ta ngn!vi får se om vi får ngn respons av det här nu då...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 1 maj 2016 19:16

Hela jag stinker klor,trots att jag var så noga med att tvätta av mig efteråt. ;-)   Idag åkte vi till Sandviken & badade med våra bästa vänner och deras barn. Även vår äldste, J, som strax fyller 16 år, var med idag. Förra veckan var det bara ...

Av Sara - 11 mars 2016 13:50

Attans förbenade sjukdomar. Åkte på en mild förkylning för nån vecka sen & kände mig väldigt nöjd över det.   Sen fick ett par vänners yngste son på 2 ½ år ögoninflammation...   Med tanke på att jag är väldigt populär i hans ögon, borde jag h...

Av Sara - 26 februari 2016 18:32


Så många år som vi kämpade för att få rätten på vår sida ang äldste sonen J ang psykologutredningar för att VI VISSTE att nåt var fel, men ingen trodde oss. Inte förrän han gick i klass 2 hittade vi en läkare som faktiskt lyssnade på oss & godkände...

Av Sara - 22 februari 2016 07:22


Det är skrämmande att se hur lågt vi sjunkit...  Och trots att vi uppmärksammas på det om och om igen, så verkar inga villiga att ändra på det faktum att vi blivit totalt socialt handikappade. Vi är den sista vuxna generationen som faktiskt VILLE va...

Av Sara - 15 februari 2016 20:04


Här är de nya små odjuren. ;-) helbröder med drygt ett halvår i åldersskillnad.  Herr grå är Sheldon Cooper aka Shelle-belle som precis fyllt 1 år och den lille cremefärgade gofisen är Sune.  Tjejerna är inte överdrivet lyckliga över tillskotten ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

RSS

Translate

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards