Direktlänk till inlägg 17 februari 2007

Höll på att glömma att skriva om...

Av Sara - 17 februari 2007 17:49

morgondagen!Imorrn ställer jag Maja för första gng.Utställningen är inofficiell,men domarna är officiella och vår domare har dömt frallor förr.så det blir ju en riktig kritik vi kommer att få och det känns lite nervigt.men det gör det ju just pga hur dålig Majas underbett är just nu och att hon fortfarande är ganska outvecklad i kroppen,så det fattas några kilon på henne.nej,det ska faktiskt bli roligt imorrn.det var ju länge sedan jag ställde en hund nu.sist var ju med Sunny,vår newfoundland,och hon var inte så lätt att ställa,eftersom hon hatade det,så det lär nog gå mkt bättre med Maja.bra träning både för henne och mig.och kl 14 imorrn,ska kim på sitt första födelsedagskalas.så idag var vi och köpte en present på barnens hus.båda grabbarna är dåsiga idag,så hoppas de inte håller på bli sjuka nu,så vi blir förhindrade imorrn.kev har inte ätit på 2 dagar nu...han spydde magsyra imorse,för att magen var så tom.sen fick han i sig lite frukost,men sen har han inte ätit ngt annat än en banan,så det blir inget lördagsgodis idag.det blir det inte för kim heller,för den delen,eftersom vi hade en rejäl dust med honom här hemma i onsdags.han skrek och kallade oss för både det ena och det andra,och då kan man minsann glömma att få lördagsgodis!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 1 maj 2016 19:16

Hela jag stinker klor,trots att jag var så noga med att tvätta av mig efteråt. ;-)   Idag åkte vi till Sandviken & badade med våra bästa vänner och deras barn. Även vår äldste, J, som strax fyller 16 år, var med idag. Förra veckan var det bara ...

Av Sara - 11 mars 2016 13:50

Attans förbenade sjukdomar. Åkte på en mild förkylning för nån vecka sen & kände mig väldigt nöjd över det.   Sen fick ett par vänners yngste son på 2 ½ år ögoninflammation...   Med tanke på att jag är väldigt populär i hans ögon, borde jag h...

Av Sara - 26 februari 2016 18:32


Så många år som vi kämpade för att få rätten på vår sida ang äldste sonen J ang psykologutredningar för att VI VISSTE att nåt var fel, men ingen trodde oss. Inte förrän han gick i klass 2 hittade vi en läkare som faktiskt lyssnade på oss & godkände...

Av Sara - 22 februari 2016 07:22


Det är skrämmande att se hur lågt vi sjunkit...  Och trots att vi uppmärksammas på det om och om igen, så verkar inga villiga att ändra på det faktum att vi blivit totalt socialt handikappade. Vi är den sista vuxna generationen som faktiskt VILLE va...

Av Sara - 15 februari 2016 20:04


Här är de nya små odjuren. ;-) helbröder med drygt ett halvår i åldersskillnad.  Herr grå är Sheldon Cooper aka Shelle-belle som precis fyllt 1 år och den lille cremefärgade gofisen är Sune.  Tjejerna är inte överdrivet lyckliga över tillskotten ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

RSS

Translate

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards