Direktlänk till inlägg 26 januari 2007

Bling-bling till tjejen...

Av Sara - 26 januari 2007 12:05

var ut på Jennys hund & katt igår kväll för att köpa en jacka till stackars Maja,som håller på frysa ihjäl när vi är ute och går i den här kylan som varit ett tag nu.hittade en jättebra,snygg mockaimitation med foder för dryga 100 lappen.vi skulle oxå ha ett nytt halsband,då strypet varken funkar,eller är speciellt varmt och skönt i kylan.eftersom vi har ett nytt läderkoppel,ville vi ju såklart ha ett läderhalsband.Maja var med in i affären,på begäran av personalen.Hi,himan kunde tro att Fransk bulldogg var världens gulligaste hund,som folk håller på så fort de får syn på en.(ok,de är ju faktiskt de gulligaste oxå!)personalen ropade fram R med Maja till kassan,medans jag kollade priser på halsbanden.R ropade att jag skulle komma och jag ramlade nästan baklänges när jag såg Maja.Jo,hon hade blivit en provdocka för nya halsband.Hon stod uppställd på disken med ett rosa "diamanthalsband" på sig! BLÄ!efter det fick hon ett lila halsband med en massa krusiduller,blommor och bling-bling på.visst,det var faktiskt ganska sött.(säkert för att jag älskar lila)nä,bort med det söta sa jag och fram med nitarna och annat tufft.så de plockar fram det coolaste halsband vi någonsin sett.ett svart läder med silverfärgade dödskallar på!Men jag såg prislappen och kände hur ögonen spärrades upp.R däremot fattade inget och pushade på mig att vi skulle köpa det.till slut tog han av det och såg priset och då vände vi och gick tillbaka till hyllan i bak istället.alltså,halsbandet kostade 450 spänn!!!så jag hittade snabbt ett annat i brunt läder med vad som kändes som bronsade fornnordiska metallbitar på.skitsnyggt det med och kostade bara 100 kr.sen blev det McDonald's och hem igen.får se vad det blir idag.R jobbar ju idag oxå,lika som igår,bara för att rörkrökarna inte kunde rappa på lite så de blev klara.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 1 maj 2016 19:16

Hela jag stinker klor,trots att jag var så noga med att tvätta av mig efteråt. ;-)   Idag åkte vi till Sandviken & badade med våra bästa vänner och deras barn. Även vår äldste, J, som strax fyller 16 år, var med idag. Förra veckan var det bara ...

Av Sara - 11 mars 2016 13:50

Attans förbenade sjukdomar. Åkte på en mild förkylning för nån vecka sen & kände mig väldigt nöjd över det.   Sen fick ett par vänners yngste son på 2 ½ år ögoninflammation...   Med tanke på att jag är väldigt populär i hans ögon, borde jag h...

Av Sara - 26 februari 2016 18:32


Så många år som vi kämpade för att få rätten på vår sida ang äldste sonen J ang psykologutredningar för att VI VISSTE att nåt var fel, men ingen trodde oss. Inte förrän han gick i klass 2 hittade vi en läkare som faktiskt lyssnade på oss & godkände...

Av Sara - 22 februari 2016 07:22


Det är skrämmande att se hur lågt vi sjunkit...  Och trots att vi uppmärksammas på det om och om igen, så verkar inga villiga att ändra på det faktum att vi blivit totalt socialt handikappade. Vi är den sista vuxna generationen som faktiskt VILLE va...

Av Sara - 15 februari 2016 20:04


Här är de nya små odjuren. ;-) helbröder med drygt ett halvår i åldersskillnad.  Herr grå är Sheldon Cooper aka Shelle-belle som precis fyllt 1 år och den lille cremefärgade gofisen är Sune.  Tjejerna är inte överdrivet lyckliga över tillskotten ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

RSS

Translate

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards