Direktlänk till inlägg 22 januari 2007

Del 3!!!

Av Sara - 22 januari 2007 12:01

Jag blir galen!!!idag är måndagfen äntligen kommen och vi skulle köpa grejor för att få tillbaka vattnet igen,efter att ha varit utan riktigt vatten hela helgen.då kommer värsta snöovädret igår och inatt,så R jobbar ju fortfarande med snöröjning och sandning...och nu är vattnet helt slut igen...det finns inte en droppe i hela huset och jag börjar bli väldigt nödig igen!och om 2 timmar ska jag hämta kim på skolan oxå,om inte r kommit hem tills dess,men det verkade inte som att han skulle hinna det.skoj,när man är nödig och magen värker!sen måste vi åka ut till N-sundet till vårt allra första hus,som vi flyttade ifrån för 2½ år sedan,för de hade helt plötsligt fått vår post dit!normalt...Hallå posten,vad sysslar ni med?!!

 
 
Ingen bild

syster jenny

23 januari 2007 12:26

Hej syster! Har äntligen fått internet!! har varit utan hur länge som helst.Grattis till att ha slutat röka, bra gjort! Jag slängde min sista cigg den 21 september. Ni verkar ha det tufft med huset.

kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 1 maj 2016 19:16

Hela jag stinker klor,trots att jag var så noga med att tvätta av mig efteråt. ;-)   Idag åkte vi till Sandviken & badade med våra bästa vänner och deras barn. Även vår äldste, J, som strax fyller 16 år, var med idag. Förra veckan var det bara ...

Av Sara - 11 mars 2016 13:50

Attans förbenade sjukdomar. Åkte på en mild förkylning för nån vecka sen & kände mig väldigt nöjd över det.   Sen fick ett par vänners yngste son på 2 ½ år ögoninflammation...   Med tanke på att jag är väldigt populär i hans ögon, borde jag h...

Av Sara - 26 februari 2016 18:32


Så många år som vi kämpade för att få rätten på vår sida ang äldste sonen J ang psykologutredningar för att VI VISSTE att nåt var fel, men ingen trodde oss. Inte förrän han gick i klass 2 hittade vi en läkare som faktiskt lyssnade på oss & godkände...

Av Sara - 22 februari 2016 07:22


Det är skrämmande att se hur lågt vi sjunkit...  Och trots att vi uppmärksammas på det om och om igen, så verkar inga villiga att ändra på det faktum att vi blivit totalt socialt handikappade. Vi är den sista vuxna generationen som faktiskt VILLE va...

Av Sara - 15 februari 2016 20:04


Här är de nya små odjuren. ;-) helbröder med drygt ett halvår i åldersskillnad.  Herr grå är Sheldon Cooper aka Shelle-belle som precis fyllt 1 år och den lille cremefärgade gofisen är Sune.  Tjejerna är inte överdrivet lyckliga över tillskotten ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

RSS

Translate

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards