Direktlänk till inlägg 25 september 2006

Köket börjar ta form

Av Sara - 25 september 2006 08:56

men nu börjar man verkligen få panik!herregud,med tanke på att vi bara har tid att renovera på helgerna,betyder det att vi nu bara har 8-9 dagar på oss att få huset beboeligt!!!och då har vi ju fortfarande inte vatten och avlopp!får förhoppningsvis ett förhandsbesked nu i veckan,så maken kan börja gräva till helgen...men vi behövde ju ett grannes intyg och den tanten e helt störd och även fast R visade precis hur allt skulle hamna,så vill hon se papper på allt innan hon skriver på...och pappren ska konsulten skicka in till kommunen idag,så nu har vi sagt att det får bära eller brista...så om kommunen endå kräver hennes intyg,får vi fixa det i efterhand.vi kan inte hålla på bråka om sånt här nu.vi måste få in VA i huset,så badrummet kan byggas upp och köket får VA.ska vara ute ur det här huset om 1 månad...

 
 
Caroline

Caroline

25 september 2006 09:12

Hallå där!, vet att jag inte hört av mej.... Dåligt av mej, men d har varit jobbigt, fast d hör jag att du oxå har, även om d självklart e kul o fixa med nya huset o så!!!! *kramisar*

http://www.runeras.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 1 maj 2016 19:16

Hela jag stinker klor,trots att jag var så noga med att tvätta av mig efteråt. ;-)   Idag åkte vi till Sandviken & badade med våra bästa vänner och deras barn. Även vår äldste, J, som strax fyller 16 år, var med idag. Förra veckan var det bara ...

Av Sara - 11 mars 2016 13:50

Attans förbenade sjukdomar. Åkte på en mild förkylning för nån vecka sen & kände mig väldigt nöjd över det.   Sen fick ett par vänners yngste son på 2 ½ år ögoninflammation...   Med tanke på att jag är väldigt populär i hans ögon, borde jag h...

Av Sara - 26 februari 2016 18:32


Så många år som vi kämpade för att få rätten på vår sida ang äldste sonen J ang psykologutredningar för att VI VISSTE att nåt var fel, men ingen trodde oss. Inte förrän han gick i klass 2 hittade vi en läkare som faktiskt lyssnade på oss & godkände...

Av Sara - 22 februari 2016 07:22


Det är skrämmande att se hur lågt vi sjunkit...  Och trots att vi uppmärksammas på det om och om igen, så verkar inga villiga att ändra på det faktum att vi blivit totalt socialt handikappade. Vi är den sista vuxna generationen som faktiskt VILLE va...

Av Sara - 15 februari 2016 20:04


Här är de nya små odjuren. ;-) helbröder med drygt ett halvår i åldersskillnad.  Herr grå är Sheldon Cooper aka Shelle-belle som precis fyllt 1 år och den lille cremefärgade gofisen är Sune.  Tjejerna är inte överdrivet lyckliga över tillskotten ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

RSS

Translate

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards