Direktlänk till inlägg 31 augusti 2006

Första morgonen...

Av Sara - 31 augusti 2006 09:04

som jag kommit ur sängen efter första snoozen,sedan kim började skolan.och jag var nästan oförskämt pigg,måste jag säga.kev däremot var inte alls pigg...och inte kim heller för den delen.annars brukar kim redan vara uppe när r sticker till jobbet redan vid 5.00nu låg han fortfarande när vi kom ner imorse.när det var dags att åka till skolan,fick kev nå fnatt och blev tokhysterisk.han skulle inte följa med,utan han skulle titta på tv.så jag fick bära honom,skrikandes ut i hallen,där jag fick på honom 1 tröja.men medans jag tog fram nästa tröja,sprang han skrikandes tillbaka till v-rummet och tryckte på tv:n igen och bänkade sig i soffan.så jag fick jaga efter igen och fick kämpa för att få på honom nästa tröja,medans han ålade runt,skrikandes hysteriskt i soffan.bar ut honom i hallen igen för att ta på skorna,men han vägrade.så jag fick försöka få på honom dem,när han rullade runt på ryg resp mage,fortfarande helt hysteriskt skrikande...oj,oj,oj...till slut blev vi klara iallafall och jag fick ut honom genom dörren och då först lugnade han ner sig,men skulle endå bli buren till garaget.*suck*sen gick det som smort och vi var hemma igen,innan han visste ordet av.nu sitter han vid tv:n och käkar på en macka.idag kommer r hem tidigare,eftersom vi ska ner och träffa säljarna i huset och imorrn är han ledig hela dagen.skönti helgen ska resterande tapeterna upp i v-rummet och så ska jag på Rusta och köpa en bård oxå.sen är det bara r som ska lägga golvet där inne,medans jag målar golvlisterna och sen ska jag börja om med samma jobb jag gjort,fast i vårt sovrum.det känns ju kul! Ha,ha!men det är smällar man får ta,som nybliven renoveringsobjekts-ägare...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 1 maj 2016 19:16

Hela jag stinker klor,trots att jag var så noga med att tvätta av mig efteråt. ;-)   Idag åkte vi till Sandviken & badade med våra bästa vänner och deras barn. Även vår äldste, J, som strax fyller 16 år, var med idag. Förra veckan var det bara ...

Av Sara - 11 mars 2016 13:50

Attans förbenade sjukdomar. Åkte på en mild förkylning för nån vecka sen & kände mig väldigt nöjd över det.   Sen fick ett par vänners yngste son på 2 ½ år ögoninflammation...   Med tanke på att jag är väldigt populär i hans ögon, borde jag h...

Av Sara - 26 februari 2016 18:32


Så många år som vi kämpade för att få rätten på vår sida ang äldste sonen J ang psykologutredningar för att VI VISSTE att nåt var fel, men ingen trodde oss. Inte förrän han gick i klass 2 hittade vi en läkare som faktiskt lyssnade på oss & godkände...

Av Sara - 22 februari 2016 07:22


Det är skrämmande att se hur lågt vi sjunkit...  Och trots att vi uppmärksammas på det om och om igen, så verkar inga villiga att ändra på det faktum att vi blivit totalt socialt handikappade. Vi är den sista vuxna generationen som faktiskt VILLE va...

Av Sara - 15 februari 2016 20:04


Här är de nya små odjuren. ;-) helbröder med drygt ett halvår i åldersskillnad.  Herr grå är Sheldon Cooper aka Shelle-belle som precis fyllt 1 år och den lille cremefärgade gofisen är Sune.  Tjejerna är inte överdrivet lyckliga över tillskotten ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

RSS

Translate

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards